luni, 18 iulie 2011

Campania WOM: DAILIES AquaComfort Plus #1

Hello! ♥

Acum cateva zile am primit invitatia din partea trender.ro pentru a face parte din campania WOM: Dailies AquaComfort Plus.

sursa foto: trender.ro

Despre ce e vorba in campanie?

In urmatoarele zile, voi testa noile lentile de contact zilnice, cu dioptrii, de la DAILIES AquaComfort Plus. Voi primi in kitul respectiv 10 lentile (5+5), un ghid purtator si 10 flyere pentru prieteni, cu care vor putea testa gratuit lentilele in opticile medicale. O sa va tin la curent zilele astea cu experienta mea pentru ca e prima data cand voi incerca lentile, de aproape 7 ani m-am obisnuit cu ochelarii :)) Asa ca aveti rabdare cu mine, ca descopar putin cate putin si incet din toata experienta asta :D

Inainte sa incep campania propriu zisa, m-am gandit sa va intreb ce ati vrea sa stiti despre lentile. Pentru ca eu habar nu am cum sunt, va intreb pe voi, in caz ca ati mai purtat sau nu, daca vreti sa stiti ceva anume despre ele.Link Inca nu am ridicat kitul, maine ma voi duce la optica sa il iau.. Dar pana atunci, mi-ar placea sa stiu ce v-ar interesa cel mai mult sa stiti despre lentile :D

O sa scriu maine un post despre prima impresie de cand deschid pachetul (I'm so excited!) asa ca o sa fie o reactie probabil ciudata :)) Thank God nimeni nu ma filmeaza :))

Mai multe despre campanie puteti citi AICI.


Puteti sa-mi trimiteti mailuri pe laurenscaffe(at)ymail(dot)com
Va pup!
XOXO.