miercuri, 13 iulie 2011

NOTW: inspired by Tanya Burr

Hey!! :D

Zilele trecute ma uitam la un video al Tanyei Burr pe Youtube si din intamplare, i-am observat si manichiura. Mi-a luat ceva timp pana mi-am dat seama cum avea unghiile colorate, dar pana la urma am reusit sa le vad complete :) M-am inspirat din modelul ei si am incercat si eu ceva asemanator, dar pentru ca nu am avut atatea nuante ale aceleiasi culori, am ales sa folosesc o oja albastru neon (Flormar Neon N015) - 3 staturi, si o oja vernil pastelat (Flormar 434) - 2 straturi. Am facut poze la ambele maini, iar una din poze am ales sa o fac la lumina naturala, ca sa vedeti exact culorile si nuantele folosite :) Hope you like it!

Video de inspiratie:





My go:

(stiu, aratatorul l-am atins de marginea biroului :)))

(lumina naturala)


Puteti sa-mi trimiteti mailuri pe laurenscaffe(at)ymail(dot)com
Va pup!
XOXO.