joi, 28 iulie 2011

#3 Favorite Blush - NYX Powder Blush

Hello :)

Am atatea lucruri de updatat pe blog si pe Facebook (likes make me happy!), dar pur si simplu nu-mi sta capul la asta acum. Saptamana viitoare am de dat o restanta si nu pot, nu pot sa invat absolut nimic. Nici macar nu m-am apucat si daca as fi avut doar 100 de pagini de invatat, as fi zis ca e ok, dar am 800.. Damn.. Pana la urma cred ca las postarea cu updateuri pentru maine, iar azi vreau sa recuperez la categoria Holy Grails.

N-am mai scris de mult despre produsele mele preferate, asa ca e cazul sa ma reapuc. Si ca se termina si iunie iulie (v-am zis ca am ramas in urma cu lunile :))) in cateva zile, trebuie sa pregatesc si July's Faves.

Dupa ce am scris de holy grail in concealers, m-am gandit ca urmatorul produs sa fie blush-ul. Nu am incercat foarte multe pana acum, iar cel pe care il am in momentul asta deja da semne de terminate, dar trebuie sa vi-l prezint, pentru ca n-a beneificiat niciodata de review aici pe blog..

NYX Powder Blush - nuanta Natural



Il folosesc de aproape 8 luni, deci a rezistat eroic pana acum, dar l-am alternat si cu altele. So far, e blushul care imi place cel mai mult. Pozele sunt cropate din postari mai vechi, pentru ca daca ar fi fost sa-l fotografiez acum, ar fi trebuit sa dati de 10x zoom ca sa-l vedeti pe margini.. :))

LIKES:
  • e 100% mat (cel putin nuanta asta)
  • foarte pigmentat (mi-ar placea sa va arat cat, dar nuanta este foarte pala si nu se vede pe camera aproape deloc)
  • se aplica usor si nu "fuge" de la locul lui toata ziua
  • are un finish natural, nu e prafos
  • pe pometi, nu luceste deloc tenul, unde il aplic, fata de alte zone care dupa cateva ore incep sa dea semne..
  • NU isi schimba nuanta pe timpul zilei (da, am intalnit si astfel de blushuri)
  • e foarte usor de depozitat si usor de luat in calatorii, are un ambalaj potrivit
  • nu mi-a cauzat nicio problema pe ten (acnee superficiala, iritatii, etc)
  • raportul calitate/pret
DISLIKES:
  • mi se pare putina cantitate, desi comparativ cu altele pe care le am, e aceeasi
  • daca aplic prea mult, obtin un aspect foarte prafos, nenatural, iar la nuanta asta trebuie sa "build the color" ca sa se vada
  • mi-ar fi placut ca ambalajul sa aiba oglinda, daca sunt undeva in deplasare, trebuie sa imi iau si o oglinda pe langa blush
  • data viitoare o sa-mi aleg o nuanta putin mai inchisa, Natural e cam prea deschisa pentru tenul meu :)
fara blitz!

RECOMAND? Sunt convinsa ca exista blushuri mult mai bune ca acesta, dar pentru cei 4$ cat costa, mi se pare foarte accesibil si un produs bun. Eu l-am achizitionat cu 20 lei de pe siteul care distribuia NYX in Romania (actualul Elemental Esthetics), dar il gasiti pe cherryculture.com cu putin peste 4$. Din punctul asta de vedere, da, il recomand.

Daca vreti totusi un blush "high-end" si care sa reziste cat Colorstay-ul, nu.. Pentru ca nu ati fi deloc multumite de el. Depinde foarte mult si ce asteptari aveti de la un blush. Pentru mine, cel de la Nyx a fost suficiet, exact ce imi doream si imi trebuia si a sarit direct in cutiuta cu "holy grails". Dar asta pentru mine.. Don't forget we're different skins & ideas. :D

Produse cu care am comparat:
  • Alix Avien Powder Blush
  • ELF Studio Blush
  • Avon - Stripes blush (nu mai stiu cum se numea)

Care este blushul vostru Holy Grail si care v-a dezamagit profund?


Puteti sa-mi trimiteti mailuri pe laurenscaffe(at)ymail(dot)com
Va pup!
XOXO.