vineri, 15 iunie 2012

Fashion: Summer Dress

Hey ♥

Azi m-am hotarat sa va prezint o noutate pe blog (dar nu va deveni o obisnuinta, that's for sure) si m-am gandit sa va arat o rochita de vara :) Nu ma descurc deloc sa-mi fac poze singura si nici nu ma simt prea confortabil sa fixez aparatul, sa astept sa se declanseze & so on.. Plus ca ia atat de mult timp.. 

Incep prin a va spune ca nu detin nicio rochita in afara de cea pe care o sa v-o arat astazi.. Pentru ca pana acum am investit in alte piese vestimentare si nu am facut din rochii o prioritate niciodata, intotdeauna am fost "the jeans girl". Am avut insa ocazia sa "frunzaresc" un site si am gasit ceva ce am crezut ca mi se va potrivi.. Atat modelul cat si stilul, plus ca o pot combina in foarte multe feluri. 

PS: intentionez vara asta sa imi achizitionez cateva rochii maxi, de mult imi doream. Asta ca sa nu ma certati prea tare ca nu am rochite :D

Rochita e din chiffon, un galben pai (apricot pe site, dar va zic, asta e galben pai) si ca detaliu, gulerul din dantela, care se continua si in spate la fel. Mi-a placut mult modelul si e foarte vaporos, singura problema este lungimea.. Ma asteptam sa vina undeva aproape de genunchi, cu toate astea, e un fel de.. mini :) Nu ma deranjeaza lucrul asta si o voi purta cu placere la vara.

*cureaua e separata.

Am comandat-o de pe Oasap.com, la pretul de 30$. Pe site, gasiti multe modele frumoase, atat rochii, cat si pantaloni, fuste, topuri, pantofi si accesorii.. Am pus deja ochii pe o geanta potrivita pentru nevoile mele, poate imi fac un cadou curand. Transportul este gratuit si nu exista comanda minima. 

Imi pare rau ca n-am facut niste poze mai ok, dar atat m-am descurcat cu ce am avut la dispozitie, hope that's fine :D

Aveti grija de voi!

Puteti sa-mi trimiteti mailuri pe laurenscaffe(at)ymail(dot)com
Va pup!
XOXO.