luni, 11 iunie 2012

Music: Have a great week!

Hey ♥

Iar e luni? Eu am intrat oficial pe ultima suta de metri pana la sesiune, asa ca sper ca saptamana aceasta sa fie mult mai buna pentru voi decat va fi pentru mine. Nu ma asteapta niste activitati prea dragute si deja trebuie sa ma gandesc serios la cateva retete delicioase de mancare pe care sa le incerc in urmatoarele 3 saptamani (in sesiune, intotdeauna ma relaxez gatind si mancand). Daca aveti idei sau ati incercat retete care v-au placut mult, astept recomandarile voastre in comentarii :)

Si ca macar inceputul saptamanii sa fie bun si pentru mine, am zis sa-mi caut cateva melodii frumoase care sa-mi inveseleaza zilele :) Sper sa va placa si voua tot atat sau mai mult decat imi plac mie.

Aveti grija de voi!






Puteti sa-mi trimiteti mailuri pe laurenscaffe(at)ymail(dot)com
Va pup!
XOXO.