duminică, 29 aprilie 2012

Women On Web (wow) 2012

Hey ♥

Vinerea trecuta am fost prezenta la conferinta Women On Web 2012, pentru prima data de altfel :) Nu mai participasem la o astfel de conferinta inainte si eram tare curioasa cum va decurge, am fost bucuroasa cand mi-am primit invitatia pe mail.

A inceput undeva in jurul orei 14:10 si a durat pana la ora 18:00. Din pacate, n-am putut sa stau mai mult de ora 16, dar pana atunci, mi-a placut si as mai participa la asa ceva pe viitor :) Intrunirea a avut loc la Hotelul Howard Johnson, in Bucuresti.

Dintre cei care au vorbit in intervalul cat am fost prezenta, cel mai mult mi-a placut Tudor Chirila, contrar asteptarilor mele. Pentru ca nu am fost niciodata si nu sunt fana a lui, pentru ca nu mi-a placut niciodata in mod deosebit de el, am crezut ca va fi cel mai plictisitor.. A vorbit foarte frumos si coerent din punctul meu de vedere si a reusit sa-mi mentina atentia pentru cele 30 de minute cat a stat in fata, fara sa ma plictiseasca.  Lucru greu de indeplinit, pentru ca imi pierd interesul rapid cand vine vorba de discursuri, ma cunosc destul de bine.

Am reusit sa prind si discursurile Emiliei Popescu, Amaliei Enache si al lui Cristian Lupsa (Decat o Revista)..  Desi nu prea s-au axat atat de mult pe "women on web" cel putin nu cat ma asteptam eu, a fost interesant, dar zau ca eram deja obosita aproape de ora 16 si imi pierdusem rabdarea. Nu stiu daca as fi rezistat pana la sfarsit, pana la 18, dar cei care urmau sa vorbeasca pareau destul de interesanti, chiar daca nu ii stiam.

A fost o experienta frumoasa, dar scurta pentru mine pentru ca am fost nevoita sa plec.. Mi-ar placea sa mai particip la astfel de evenimente, cu ocazia asta am intalnit-o si pe Mona (FromMonaWithGloss), si m-am revazut cu Andreea, Jules si Mirela. You've all looked great, girls! :D

Si au primit feedback! Fetele prezente in sala nu s-au abtinut de la a adresa intrebari si a-si astepta raspunsurile :) Conferinta a putut fi urmarita in online, live, din pacate nu am reusit sa prind linkul pentru a-l publica pe blog, dar poate exista inregistrari si veti putea vedea in cateva zile cum s-a desfasurat totul.

Imi pare rau ca nu au fost prezente mai multe bloggerite din sfera "beauty", m-as fi asteptat sa ma mai intalnesc si cu alte fete acolo, dar poate la evenimentele viitoare, vor afla din timp si vor fi prezente. Nu am reusit sa fac nicio poza pentru ca am reusit performanta de a-mi strica aparatul :( Sorry for that.. Sigur gasiti cateva la Mona :D


Voi ce parere aveti de astfel de conferinte/evenimente? Ati merge?


Puteti sa-mi trimiteti mailuri pe laurenscaffe(at)ymail(dot)com
Va pup!
XOXO.