marți, 17 aprilie 2012

Campanie: Veni, Vidi, Vichy :)

*long text!*

Hey ♥

Ati vazut probabil in ultima perioada, postarile cu Normaderm de pe blogurile de beauty si v-ati pus la curent cu noua campanie Vichy :) Am vrut sa particip si eu asa ca m-am pus pe "povestit" (pe scurt, ce-i drept) problemele pe care le am cu tenul.

Pentru inceput, trebuie sa mentionez ca tipul tenului meu e unul mixt, cu zone normale si altele uscate.. I know, tipul ala de ten caruia i se potrivesc putine produse.

My story

Am avut probleme cu acneea din clasa a 10a, acum mai bine de 8 ani a inceput si incerc sa o tin in frau atat cat pot. N-am avut probleme grave, dar cu perioade in care imi era mai rau sau mai bine.. N-am stiut cum sa o tratez atunci, nici nu existau atatea mijloace de informatii in legatura cu asta si a trebuit sa ma descurc cu cat stiam la momentul respectiv.

Dupa 2 ani de tratamente topice (locale), am descoperit de fapt ca sufeream de acnee pe fond hormonal, asa ca am tratat-o pe cale generala, cu medicamente hormonale. 4 luni mai tarziu, tenul arata extraordinar de bine, nu-mi venea sa cred, asa ca am continuat tratamentul si m-am bucurat de rezultate. Insa am revenit la rutina de ingrijire de dinaintea tratamentelor si nu am mai acordat atentie produselor pe care le foloseam pentru ca eram convinsa ca problemele aparusera doar din cauze hormonale. Dupa 2 saptamani, mi-au reaparut problemele, desi inca eram in tratamente si foloseam produsele in rutina zilnica. Atunci mi-am dat seama ca tenul meu este de fapt sensibil si are nevoie de mai multa atentie decat cel al prietenei mele care avea un ten curat, indiferent ce aplica. M-am intristat, dar am mers mai departe, cautand si testand diverse produse destinate tenului sensibil..

De multe ori, de-a lungul anilor, am primit critici in privinta produselor pe care le folosesc pentru fata, prea multe creme, prea mult machiaj, mi-am stricat tenul singura, etc.. Some of you might know :( Dar stiu ca doar cineva care are un ten asemanator cu al meu intelege de fapt cat de greu e sa il mentin cat de cat curat si ca nu orice as aplica, imi prieste..

Despre Normaderm

Am citit despre campania Vichy si am fost foarte interesata de noua crema Normaderm, pentru ca am incredere in produsele lor. Odata cu ei, am descoperit un fond de ten care sa mi se potriveasca si care sa ma ajute sa-mi mentin tenul curat si sa nu fie incarcat de-a lungul zilei, am gasit un gel de curatare bun, care imi asigura o demachiere completa si sigura, am descoperit apa termala.

Nu cred in reclame si in publicitate si cele care ma cititi de ceva timp, stiti asta. Trebuia sa prezint crema Normaderm, dar.. ce pot sa spun despre ceva ce nu am testat niciodata? Ma atrage ideea de dermatocosmetic, da, pentru ca este un produs hipoalergenic, lucru care diminueaza efectele negative care ar putea aparea in momentul contactului produsului cu tenul, iar faptul ca este noncomedogenic mi se pare foarte ok! Pana acum, am fost multumita de produsele Vichy pe care le-am incercat si am revenit mereu la ele dupa ce le-am terminat.

Produsul in sine promite multe (corecteaza imperfectiunile, porii dilatati, roseata, luciul, petele). Mi-ar placea sa cred ca este atat de eficient, mi-ar placea sa il testez pentru ca folosesc si alte produse Vichy si, cum am scris si mai sus, am incredere in ei si in felul in care isi formuleaza produsele pentru nevoile fiecarui tip de ten.

A trebuit sa aleg un blog deschis in campanie pentru a participa si, desi am avut 6 fete din care sa aleg, mi-a fost greu, pentru ca toate imi sunt dragi si le citesc mereu. Am ales-o pe Koko pentru ca o admir foarte mult pentru puterea de care da dovada si devotamentul ei fata de blogul pe care il scrie. La fel si restul bloggeritelor din campanie, dar a trebuit sa aleg pe cineva. Puteti sa cititi si articolul ei despre Normaderm si sa participati in campanie, fie ca cititori, fie ca bloggerite :)


Puteti sa-mi trimiteti mailuri pe laurenscaffe(at)ymail(dot)com
Va pup!
XOXO.