sâmbătă, 14 aprilie 2012

NOTW: Happy Easter!

Hey ♥

AS: Mi s-a stricat aparatul foto asa ca daca observati defecte pe poze, sa stiti de la inceput :( Sper sa-l pot repara..

N-am mai facut de mult timp un "Nail of the Week" asa ca profit de noua achizitie si va arat ce nuanta o sa port in ziua de Paste si in saptamana ce urmeaza :) Am vrut sa-mi fac modelul cu iepuras pe care sunt convinsa ca l-ati vazut deja pe alte bloguri sau filmulete pe Youtube, dar cu doua maini stangi, am zis pas si am ramas la o manichiura simpla..

Vreau sa va urez tot acum Sarbatori fericite alaturi de familie si prieteni, alaturi de cei dragi voua, Paste fericit si lumina in suflet sa aveti! Si bineinteles, sanatate, bucurii si noroc tot restul anului!

PS: sa nu faceti exces de mancare zilele astea, keep it light :)

Pentru unghii am folosit Rimmel London I ♥ Lasting Finish 170 Lively Lilac
Oja galbena e urmatoarea la rand :P


Toate pozele sunt facute la lumina artificiala, prima fara blitz, urmatoarele 2 cu blitz :)





Puteti sa-mi trimiteti mailuri pe laurenscaffe(at)ymail(dot)com
Va pup!
XOXO.