miercuri, 18 aprilie 2012

Tag: Pacatele frumusetii

Hey ♥

Forgive me, Father, for I have sinned. 
Am primit acum cateva luni un tag care circula pe vremea aceea in blogosfera.. Imi cer mii de scuze fata de bloggerita care m-a taguit, am cautat-o, dar nu am gasit :( Chiar nu mai am idee cine a facut-o, dar ii multumesc ca s-a gandit la mine.. Si bineinteles, scuze ca am intarziat atat de mult cu tagul..

Nu voi mentiona pe nimeni pentru tag, dar daca va face placere si nu l-ati completat deja, va invit sa o faceti :)


1. LACOMIE - Care este cel mai ieftin produs cosmetic pe care il ai? Si care este cel mai scump?
Cel mai ieftin produs cred ca este orice produs ELF din gama Essential (8 lei), iar daca si ojele intra in categoria asta, atunci o oja de la Golden Rose (4 lei). Cel mai scump produs este fara dar si poate fondul de ten Vichy Aerateint (70 lei).

2. MANIE - Care este produsul cu care te afli intr-o relatie de iubire/ura? Ce produs a fost foarte greu de gasit?
Iubire/ura trebuie sa fie paletele de la Sleek.. Unele pastilute sunt extraordinare, altele ugh! Nu foarte greu de gasit, dar greu de obtinut a fost concealer-ul de la NYX :)

3. POFTA - Care este cel mai delicios produs cosmetic/ingrijire corporala?
That's funny, dar chiar nu mai detin niciun produs care sa miroasa "delicios" pentru ca in ultima perioada le prefer pe cele parfumate.. Dar unul delicios de care imi amintesc e untul de corp de la Fennel cu castravete si pepene galben.

4. LENE - Ce produs neglijezi din cauza lenei?
It has to be.. crema de maini. Ori uit, ori mi-e groaznic de lene sa o scot tot timpul din geanta :))

5. MANDRIE - Ce produs iti da mai multa incredere in tine?
As fi tentata sa spun fond de ten sau corector, dar ma gandesc cat de bine ma simt cand ma uit in oglinda dupa ce aplic rimelul.. Asa ca produsul care imi da cel mai mult incredere in mine este rimelul :D

6. RAVNA - Ce atribute gasesti atragatoare la sexul opus?
Simtul umorului, categoric.

7. INVIDIE - Ce produse ti-ar placea sa primesti cadou?
Ma abtin sa nu scriu o lista luuunga pe care o gasiti si pe pagina de blog in stanga, la Wishlist. Dar un anume produs trebuie sa-l mentionez pentru ca, desi nu apare in lista de care va spuneam, e in frunte, Givenchy Ange ou Demon Le Secret Eau de Parfum


Puteti sa-mi trimiteti mailuri pe laurenscaffe(at)ymail(dot)com
Va pup!
XOXO.