duminică, 3 aprilie 2011

Sunday's Post & a little surprise

Hey loves!! ♥

Azi am auzit multa lume care s-a plans de vreme, mie una chiar imi place. Asa se simte primavara, nu prea mult soare, nu foarte cald, sa adie usor vantul si sa miroasa a "verde". Cel putin eu asa vad primavara :) Nu am reusit sa ma bucur de ziua asta undeva in parc pentru ca de obicei duminica ma obliga curatenia sa imi las planurile deoparte si sa ma ocup de ea! Din cate am vazut insa in restul saptamanii se anunta vreme destul de frumoasa, cu soare si temperaturi ridicate, numai bune de plimbari in parc.

Pentru saptamana viitoare nu am multe programate, luni ma intalnesc cu doua foste colege din cls 1-4 (!!!), ne revedem dupa.. 10 ani? :)) Abia astept, am multe amintiri de depanat cu ele :D Marti ma intalnesc cu Roxana (extramicuta) sa iau geacuta pe care mi-am dorit-o de saptamana trecuta (abia asteeeept!), iar miercuri.. well, miercuri e posibil sa am parte de ceva foaaarte dragut, ceva ce imi doresc de mult timp, noroc cu sora mea ca e mai perseverenta ca mine si a pus piciorul in "prag", sa facem si pasul asta :) Nu va spun de pe acum pentru ca nu vreau sa poarte ghinion :)) Dar promit, cum ma vad cu el, cum va povestesc si voua :)

Vorbesc mult, sorry :))


|Am văzut| The Clinic |Am ascultat| Shirley Bassey - Where do I begin |Am citit| Lauren Conrad - L.A. Candy |Am făcut| unghiile |Am mâncat| Mancare de cartofi |Am băut| apa? :)) |Am gândit| ca ma asteapta niste zile incarcate |M-am bucurat| Ca am dormit pana la 12? |M-am enervat| nu m-am enervat azi :D |Mi-am dorit| Sa fi iesit in parc |Click| Blog, FB, mail, Youtube |M-am mirat| Ca maine scrie ca vor fi 9 grade!


Nu pot sa ma abtiiiiiiin!!! Referitor la surpriza de care va ziceam pentru saptamana asta... Va las un mic, mic, mic, mic, mic sneak peek.. Miiiic!


Puteti sa-mi trimiteti mailuri pe laurenscaffe(at)ymail(dot)com
Va pup!
Take care!
XOXO.