sâmbătă, 16 aprilie 2011

Lipstick & Lipgloss Collection

Hey!

Acum mult timp, circula "tagul" cu colectiile fiecareia de la rujuri pana la farduri, lanturi, inele, bratari, etc. Eu n-am fost taguita de nimeni si ce-i drept, pe vremea aia nici nu detineam mai mult de 5 produse de buze :)) Intre timp, mi-am mai largit orizontul in ceea ce priveste machiajul buzelor si am zis sa incerc si alte culori si nuante decat plictisitorele roz si nude. Inca le mai folosesc si pe acestea pentru ca, let's face it, once a first love, always a love :))

Asa ca de vreme ce mi-am tot marit eu colectia de rujuri/glossuri, am zis sa va arat si voua cam ce detin, ce culori imi plac, ce nuante cred ca mi se potrivesc si care sunt cele pe care le prefer cel mai mult.

Pana acum cateva luni, imi cumparam numai glossuri pentru ca mi se pareau mai usor de folosit. De cand cu blogurile pe care le citesc si cum fetele mai mult folosesc rujuri, am zis ca e cazul si timpul sa-mi achizitionez si cateva rujuri, culori si nuante diferite.

So, let's get started:


LIPSTICKS

  • MAC - Metal Maven Frost
  • Avon Ultra Color Rich - Latte Cream
  • Avon Ultra Color Rich - Cappuccino
  • NYX - Summer Love
Swatches:


Astea sunt nuantele pe care le foloseam de obicei, day by day, exceptand cel de la MAC. Imi plac mult nuantele nude pentru ca, de altfel, imi place sa-mi conturez ochii puternic si nu vreau sa fiu un felinar de culoare :)) Asa ca aleg mereu nuante mai inchise la ochi, si nude pentru buze. Cel mai mult am folosit rujul de la NYX, a fost primul ruj cu adevarat bej pe care l-am achizitionat si mi-a placut mult. De curand mi-am cumparat rujul de la Avon UCR Latte si l-am inlocuit pe cel de la NYX pentru ca e pe sfarsite si nu vreauuuu!!! :))


  • NYX - Tea Rose
  • NYX - B52
  • Deborah 02
  • Flormar SuperMatte - 201
  • Yves Rocher - Orange Hibiscus
Swatches:


Recunosc ca nu credeam ca as putea sa port asa nuante pe buze, but hey, people change and learn to give things a chance :) Asa ca mi-am luat inima in dinti si mi-am achizitionat si rujuri in culori mai tari. In cautarea unui ruj roz pal, m-am ales cu NYX Tea Rose si B52. Niciunul nu e ceea ce cautam, dar le folosesc cu drag pe amandoua. Tea Rose e un roz destul de deschis, foarte pigmentat, the bad thing about it: nu rezista mai mult de 3 ore pe buze. B52 pare foarte aproape de Tea Rose, dar nu e nici pe departe. E mai mult un bej inchis, cu tente roz. Imi place pentru ca il folosesc in special cand incerc sa recreez machiajul lui Blair din Gossip Girl :) Perfect for that. Rujul de la Deborah l-am primit cadou la o revista, dar e mult prea inchis pentru mine, e maro in toata regula.
Rujul de la Flormar mi se pare ca e rujul rosu perfect! Ce-i drept, o singura data l-am purtat, but, damn, de nu m-am simtit bine si feminina cu el :) Cel de la Yves Rocher l-am primit, vi l-am aratat intr-un post anterior :D

Am uitat de un ruj de la ELF, nuanta Seductive :D Will update with a foto :)


LIPGLOSS


  1. Lip Smacker #1 - Le-am primit din America, la un concurs castigat pe Polyvore, le folosesc foarte rar pentru ca sunt glossy rau, si #2 la fel :) Dar ma castiga mereu, prin mirosul deosebit de guma de mestecat Orbit ptr copii!
  2. Lip Smacker #2
  3. ELF Plumping LipGloss - Wink Pink - Premiul de la Iulia la concursul pentru decoratiunile de Craciun, din decembrie. Nu prea sunt eu adepta lipglossurilor care au efectul de marire pentru ca sunt minty si "pisca" prea tare. Insa partea roz e chiar discreta si imi place, il folosesc fara efect de marire :)
  4. MAC Lipglass - True Babe - O parte din premiul de pe Polyvore, cause let's be serious, nu-mi permit MAC :)) Il folosesc DOAR la ocazii speciale, e foarte aprins si nici nu ma indur sa-l folosesc!! :))
  5. Pupa lipgloss & eyeshadow - L-am primit cadou de ziua mea de la colegi, are 2 parti, nu l-am fotografiat deschis, dar are o parte roz cu sclipici si inca una alba cu sclipici roz, discret. Parte de sus (capul) este fardul de pleoape negru.
  6. Oriflame - Pearly Nude - Cat am urat lipglossul asta, il mai tin si acum, are efect de marire a buzelor, which as I said before, I do hate! Se vede in poza cum ca ar fi alb, chiar e! Dar pe buze, da o nuanta nude, discreta, usor glittery :)
  7. Avon Color Trend - Wink - One of my 100k tries.. Am cautat mult timp un gloss nude, nu s-a gasit inca, iar acesta nu e nici pe departe ceea ce cautam/caut. Nu-mi place ca se strange pe buze..
  8. ELF Hipershine Gloss - Fairy - Imi place ca e discret, dar e foaaaarte lipicios si toate firele de par mi se lipesc inevitabil de buze cand bate vantul + ca (cele care purtati ochelari probabil ati patit-o) ma trezesc des cu "dare" de gloss pe ochelari, de la firele de par.
  9. Avon Color Trend - clear to pink - E interesant, dar il folosesc rar pentru ca se strange pe buze :(
  10. Rimmel London Stay Glossy - nu-l gasesc momentan sa-i vad nuanta, will update - my day to day gloss, dar tot il folosesc doar din cand in cand :) Imi place ca e chiar nude, dar sheer.
  11. Agatha Ruiz de la Prada - Tutti Frutti - Vi l-am prezentat intr-un post anterior, intr-un review (here's the link)
Overall, din cate mi-am dat seama din postarea asta, nu prea mai folosesc glossuri.

Cam astea au fost toate, am ratat un ruj, cel de la ELF - Seductive si un balsam de buze de la Yves Rocher pe care l-am primit zilele trecute, dar in mare, that's my lipstick&lipgloss collection :)



Puteti sa-mi trimiteti mailuri pe laurenscaffe(at)ymail(dot)com
Va pup!
Take care!
XOXO.