duminică, 10 aprilie 2011

Je m'excuse, otra vez :) (Povestea unui sufletel)

Hey! (cu privirea in jos si coada intre picioare...)

Missed me? Dupa cum va spuneam in ultimul post, fix acum 1 saptamana, mi-am luat liber de pe blog cateva zile pentru caaaa aveam parte de o surpriza undeva miercurea. V-am lasat tot atunci un sneak-peek si v-am promis ca o sa va povestesc despre asta imediat ce voi putea. Nu am reusit miercuri si nici joi sau vineri pentru ca micuta mea surpriza a venit cu o problema mare.

Ok, sa va povestesc despre ce e vorba. Am adoptat un catel de la Asociatia Robi. E prima data cand o fac dar mi-am dorit de mult sa ajut un catel sa-si gaseasca o casuta a lui. Asa ca am intrat pe site si, dupa 2-3 pagini, l-am gasit pe Athos. Si eu, si sora mea ne-am indragostit de pozele lui, dar mai ales de privirea trista pe care o avea, spre deosebire de fratii lui. Ne-am hotarat sa-l adoptam si, dupa 4 zile de discutii, am fost in Otopeni sa-l aducem la noua lui casuta.

Cand am ajuns acolo, erau 4 catei intr-o cusca de plasa... Cusca era destul de mica pentru ei toti, dar n-am comentat nimic, pe unul aveam sa-l salvam de acolo. Ni l-au aratat si am avut neplacuta surpriza sa vedem ca era murdar la botic.. Ok, se spala, a mancat mancare cu sos, ni s-a spus.. Mancare cu sos la 1 luna si jumatate? Are you people out of your minds? :| Am incheiat contractul si am rugat-o pe fata respectiva sa il stearga putin la botic, sa nu ne murdarim in masina. Mare ne-a fost mirarea sa vedem ca el de fapt, nu mancase niciun sos, avea o rana de aproximativ 4 mm latime si 2 mm adancime :| Like for real, avea puroi acolo, si mie mi se spune ca a mancat sos??? :| Ne-am intristat sa vedem cat de urat l-au tratat, dar nu ma asteptam sa primim si intrebarea: "Il mai luati asa?" :O Thumbs down down down down!!!! Daca nu-l luam, il aruncau in cusca la loc, nu-l ducea nimeni la veterinar sa-l faca bine.. Multumim ca i-ati facut 2 deparazitari si 1 vaccin, dar la botic avea o infectie de toata frumusetea.

Am ajuns cu el acasa si nu ne-a placut deloc cum s-a comportat. Era apatic, nu se misca, facea 2-3 pasi, apoi se aseza cu boticul pe labe. Ne-a fost frica sa nu aiba ceva, si i-am dat putina apa, nici gand sa bea, asa ca am pus totul pe seama drumului cu masina. I-am dat apoi o bucatica de carne, sa vedem daca are pofta de mancare, Doamne!!! Daca il vedea cineva, spunea cu mana pe inima ca bietul catel nu mai mancase de zile intregi, nici n-a mestecat bucatica de carne!!! I-am dat si lapte, era clar ca era nemancat :| Asa se tin cainii pentru care ai pretentia sa inchei un contract in care scrie ca vrei sa-l vizitezi sa vezi cum s-a adaptat? Pai prin contractul ala imi arata ei cat tin la caini? :| Anyways...

Acum Athos e Remy, e bine hranit, rana i s-a suprainfectat, din pacate pentru ca am nimerit la un veterinar prost, dar inca ne chinuim sa il facem bine. Privirea inca o mai are trista, dar acum da din codita fericit de fiecare data cand cineva din familie se joaca cu el, a invatat sa-si faca nevoile in curte, desi sta in casa, si in sfarsit am reusit sa-l convingem ca nu-i mai fura nimeni mancarea din fata.. E cu vreo 10 cm mai mic decat pisica din jurul casei, dar deja vrea sa se lupte cu ea ca un muschetar!

O sa fie un catel adorabil, e tare lipicios. Pozele de mai jos sunt preluate de pe siteul adoptiicaini.ro si sunt facute de cei de la Asociatia Robi.

Link
In alta ordine de idei:

Probabil deja stiti de concursul organizat de Gerovital Plant. Ei bine, eu fac parte din grupul Pretty Girls, facut de Choco, maine o sa scriu prima postare in legatura cu concursul propriu-zis. Sambata am primit si eu pachetul promotional de la Farmec, va multumesc!


Saptamana asta m-am hotarat sa nu mai scriu Sunday's Post-ul pentru ca povestea lui Remy mi s-a parut mult mai interesanta si vroiam neaparat sa cititi si voi unde am fost si ce am facut saptamana asta :)


Puteti sa-mi trimiteti mailuri pe laurenscaffe(at)ymail(dot)com
Va pup!
Take care!
XOXO.