joi, 14 aprilie 2011

Gerovital Plant: I'm a charming girl.

Hey!

Bateti-ma, injurati-ma, dar eu sunt cea mai intarziata din campania lansata de Farmec pentru gama Gerovital Plant cu Floare de colt. De ce? Pai pentru ca imi pun pe lista zeci de chestii de facut si ce e mai distractiv, las la urma ca sa ma bucur pe deplin de activitatea respectiva. Asa ca in lista "to do" au avut intaietate curatenia de primavara, spalat haine aproape zilnic, aranjat chestii prin casa, facultate, etc. Si am neglijat campania Gerovital Plant tocmai pentru ca vroiam sa ma bucur pe deplin de ea.

Sa va povestesc "pe scurt" despre ce e vorba. Chocolate (aka Ramona in RL) m-a invitat acum 2 saptamani sa fac parte din echipa Pretty Girls - nu cersim like-uri, cersim doar iubire :)) (you know, fetele alea dragute si simpatice care incearca noua gama Gerovital, dar nu fac prea mare caz din asta) si am acceptat. Am primit coletul saptamana trecuta, iar saptamana asta trebuia sa incep campania de promovare a produselor primite + reviewuri postate pe blog.



Sa va prezint intai echipa PRETTY GIRLS (lista preluata de la Choco de pe blog):

2. Ami
10. Roxie
cu invitata speciala: Dovlecel21.

Eu am inceput sa folosesc deja produsele primite in colet, va las cateva poze cu ceea ce am primit, imdeiat ce le-am scos din cutie.

PS1. Ma asteptam sa primesc pachetul prin Posta, so that's a + pentru curierul rapid!

Am primit:
1 crema hidratanta pentru fata, de zi, 20+
1 lapte vitaminizant demachiant
20+
1 ser contur pentru ochi si buze 20+

multe minimostre pentru prietenele mele :)


Am inceput deja sa impart din mostre, dar mi-am permis sa dau mai departe si restul produselor full size primite. De ce? Cause life is about sharing :) I-am dat mamei crema pentru fata, iar surorii mele laptele demachiant. Bineinteles, am pastrat si eu 5 mostre din crema de fata pentru ca vreau sa o incerc, dar reviewurile celor 2 produse vor fi realizate de cele 2 care le-au folosit :)
Cum oversharing is stupid, mi-am permis sa pastrez serul pentru ochi si buze pentru ca cearcanele mele ma certau zilnic, ca nu am grija de ele.

Cand reviewuri? Cu siguranta saptamana viitoare cel tarziu.
De ce? Well, let me tell you something. Daca cineva face un review unui produs dupa doar 2-3 zile de folosire, nu prea e de incredere reviewul.. Got my point? N-am inteles de ce atata inversunare in a promova produsele Farmec, Gerovital Plant in special, de unde atata dragoste brusca pentru produsele astea??
Nu-mi place sa fiu falsa, pentru ca simt ca nu-mi sta in fire, dar trebuie sa spun asta pentru ca e un lucru mult prea evident in ultima perioada. Acum toata blogosfera "adora" produsele Gerovital Plant, dar parca pana acum 1 saptamana vedeam ca nume de firme, numai Sephora, MAC, La Roche Possay, Vichy, etc.. Brusca schimbare, don't you think?


Ce castigam noi din toata campania asta de promovare? Echipa care creeaza cea mai mare valva in jurul produselor Gerovital Plant cu extracte de Floare de Colt, castiga o excursie de un weekend la Sighisoara, pentru o intalnire cu reprezentantii Farmec Cluj. Again, as I said before, nu-mi place sa fiu falsa si n-o sa fac campania asta pentru premiu neaparat, ci pentru Choco, pentru fetele care s-au implicat in grup, pentru cele care vor sa afle mai multe despre produsele Gerovital Plant si cele care vor sa citeasca si parerea mea in legatura cu ele. Parere sincer, cum am mai tot spus, pentru ca, for real, nu ma astept sa castig nimic, decat sansa de a incerca produse romanesti :)

Minimostrele le voi imparti prietenelor mele si familiei (mami, sora mea, matusi, bunici etc) They all have to have the chance to try these out :) O sa primesc reviewuri de la fetele care incearca produsele din minimostre si va voi spune pe scurt si parerile lor despre ele pentru ca, cum probabil banuiti, sunt fete normale, care folosesc zi de zi, ca noi toate de altfel, produse pentru ingrijirea tenului, si mereu sunt in cautarea unor produse perfecte si potrivite tipului de ten pe care il au. Sper sa va ajute abordarea la care m-am gandit, si sa va fi de folos atat parerea mea cat si a celor care vor incerca minimostrele de la mine :D


PS2: Vreau sa-mi cer scuze fata de Choco si de restul echipei Pretty Girls pentru ca am intarziat atat de mult cu postarea. Chiar vreau sa pastrez parerea mea sincera despre campania asta, nu vreau sa ridic in slavi produse doar de dragul de a castiga o excursie la Sighisoara.. Da, mi-ar placea sa merg cu fetele acolo, but hey, we have a life in afara de bloguri si nu vreau sa scriu postari doar de dragul de a le promova produsele fals..

Multumesc, Choco, pentru incredere, sper ca nu te-am dezamagit, dar chiar daca sunt eu intarziata, tot termin de facut ce am inceput sa fac, pinky promiseeee! :)



Puteti sa-mi trimiteti mailuri pe laurenscaffe(at)ymail(dot)com
Va pup!
Take care!
XOXO.