sâmbătă, 26 februarie 2011

Review: ELF Zit Zapper

Hey!

Nu stiu daca ati observat, dar de o luna incerc Zit Zapper-ul de la ELF. A facut parte din premiul castigat la concursul organizat de Iulia de Craciun, cu decoratiunile specifice :)

Am vrut sa il folosesc mai mult de jumatate inainte sa-i fac un review ca sa nu ma influenteze in niciun fel faptul ca orice produs nou (aproape orice) pe care il folosesc, in primele zile are efecte pozitive, apoi incepe sa-mi faca probleme. De obicei, that's the way things go. Din cauza asta am vrut sa folosesc macar jumatate inainte, dar mi-a fost imposibil!!

bratara e diy :)

Descriere neoficiala: Tratament pentru ten
Ce promite: Ajută la combaterea şi prevenirea acneei, reduce roseata, micsoreaza porii si curata tenul. (eyeslipsface.com.ro)
Face? Da si nu.
Parere personala: Cand l-am vazut prima data pe site, l-am catalogat ca fiind un produs absolut inutil! Nu ma mai incred de mult in produsele care beneficiaza de reclama asemanatoare cu cea de mai sus (vezi "Ce promite:"), din mai multe motive. Am incercat mult (foarte multe) produse care promiteau exact acelasi lucru si niciunul nu reusea sa faca ceea ce vroiam eu. Sau mai mult, ceea ce ma asteptam sa faca.
Despre Zit Zapperul de la ELF nu am o parere prea bine formata, pentru ca, in timpul cat l-am folosit nu am observat nicio schimbare majora, cel putin nu datorita lui.

Imi place
ca are o formula usoara, nu simt tenul incarcat atunci cand il aplic. Are actiune sicativa (that's for sure) si asta e un lucru bun. Nu usuca excesiv de mult si in niciun caz nu intr-atat incat sa produca zone clar definite de piele uscata (ex. de crema care produce asa ceva: Retin-A), dar mi se pare ca ajuta la cicatrizarea cosurilor. That's a plus! Are un miros fresh, de ceva "verde" :)) si putin mentolat. Aplicat pe zone cu leziuni ustura destul de tare.. E incolor, transparent, ambalajul are in capat o bila (yey for roll-ons!) ceea ce face aplicarea muuult mai usoara si mai rapida, si cu siguranta impiedica si pierderea unei cantitati inutile de produs. Se consuma EXTREM de greu! Il am de 1 luna si ceva si nici macar la jumatate nu am ajuns, in conditiile in care il folosesc de 2 ori/zi.

Nu-mi place
ca nu se consuma. I know, suna ciudat, dar mie imi place sa si consum produsele pe care le folosesc, nu sa ma tina ani de zile! Exegerez, stiu, dar cateodata am impresia ca nu il folosesc in cantitatile care trebuie. Un alt lucru care imi displace total la el (sau mai bine zis la descrierea lui) e ca nu face ce spune. Daca aveti probleme grave ale tenului, God, nu va foloseste la absolut nimic.. Roseata nu o reduce, ci o accentueaza pentru ca usturimea cauzata de compozitie irita putin pielea unde sunt leziuni.. Cat despre cosuri, well, in descriere scrie ca previne si combate. De prevenit, cred ca da, pentru ca in zonele unde am aplicat nu am mai avut probleme, dar de combatat.. nu.. In niciun caz nu vindeca un cos.. Spune ca mai micsoreaza porii si mentine tenul curat. Nu am pori dilatati si nu ma pronunt, dar tenul il mentine cat de cat curat. Cel putin asta e senzatia pe care o lasa.


Ingrediente: (luate de pe eyeslipsface.com.ro pentru ca pe ambalaj, scrie doar pe cel de carton in care vine ambalat tubul, nu scrie si pe tub! Thumbs down for that!)

Salicylic Acid 1%, Water, Witch Hazel (Hamamelis virginiana) Distillate, Alcohol, Melaleuca Alternifolia (Tea Tree) Leaf Oil, Polyacrylamide, C13-14 Isoparaffin, Laureth-7, Cinnamomum Camphora (Camphor) Bark Oil


Overall.. I-as da totusi acceptul pentru ca nu mi-a facut nimic rau.. Nu are un efect pozitiv impresionant, dar pentru 8 lei si pentru senzatia pe care o lasa pielii, eu zic da.

Cum o aplic? De 2 ori/zi, dimineata sau in timpul zilei si seara. Cand am folosit dimineata sau in timpul zilei, nu am observat efecte benefice, dar cand stau acasa am tendinta sa pun mana pe fata si atunci incerc sa imi protejez tenul. Folosit seara, se observa ceva nou dimineata, intr-adevar dispare roseata, dar foarte putin. Nu uitati ca, dupa ce dormiti, inflamatiile tenului sunt reduse considerabil, si roseata la fel, dar cred ca si Zit Zapperul poate sa ajute putin la asta :D Cel putin aveti siguranta ca in timpul noptii, in zonele unde aplicati produs, nu va fi exces de sebum.

Tip: Nu-l aplicati chiar pe toata fata, ci doar pe zonele cu probleme.

Pret: 8 lei
O sa mai cumpar? Da.
Nota: 8/10 pentru reclama/descrierea oficiala.



Puteti sa-mi trimiteti mailuri pe laurenscaffe(at)ymail(dot)com
Va pup!
Take care!
XOXO.