luni, 21 februarie 2011

NOTW: Winter is not blue

Heeey!

Quick NOTW, apoi ma intorc la cursurile mele ca maine am examen. :)
Aseara am vazut la Adina un notd albastru si mi-am amintit ca si eu aveam vara trecuta o oja albastra primita cadou la o revista. N-am mai folosit-o de atunci pentru ca a fost "sechestrata" de sora mea si nici ca am mai vazut-o de atunci :)) Asa ca mi-am zis ca e momentul sa-mi revendic oja, imi placea tare mult culoarea si faptul ca era mata.

Buuun, mi-am recuperat "the baby", dar bineinteles ca nu mai era chiar cum mi-o aminteam eu, a inceput deja sa se usuce (a fost 10 lei revista cu tot cu oja, ce alte pretentii mai am?) iar pensula nu e in niciun caz asa cum ma asteptam sa fie. Mi-a fost foarte greu sa ma dau fara sa las dungi si mai ales sa obtin un aspect cat mai uniform. N-am reusit, evident, dar am rezolvat problema cu un strat de lac transparent si se vede mai ok. Plus ca oja nu e foarte lucioasa si asta e un minus pentru mine, dar lacul saved the day! or the week :))

Oja e no name, nu are nicio firma trecuta, niciun numar sau nume de culoare/nuanta. Cred ca gasiti una asemenatoare la Flormar, chiar vreau sa merg sa caut la ei.

Tot se mai vad unele dungi inestetice, o sa mai dau un strat de lac iar.. Are noroc oja asta ca-mi place culoarea, altfel era la gunoi deja, dar o folosesc pana imi gasesc (si trebuie sa gasesc) alta asemanatoare :(
[lumina naturala]

[cu blitz]

Uraaaat se vede in poze, ugh.. :( Oricum vroiam doar sa va arat culoarea, sper sa o salvez totusi cu lacul de unghii..

Gata, am fugit la cursuri! Have a great day!

Puteti sa-mi trimiteti mailuri pe laurenscaffe(at)ymail(dot)com
Va pup!
Take care!
XOXO.