marți, 1 februarie 2011

Blog Award

Hey!! :D

S-a mai dus o zi din saptamana asta yey! Practic, saptamana asta am terminat cu testele, s-au terminat "tragi-comic" pentru mine, but let's hope for a better next week, cand le dau din nou si e obligatoriu si imperativ (just to make myself clear :))) sa le iau :))

Anyways, am primit un nou blog award! Actually doua, dar e acelasi award. Am primit de la Honey Bunny si de la Little Princess (nu va stiu numele sorry, lasati-mi un comentariu daca vreti :D), carora le multumesc mult! Abia le-am descoperit si eu blogurile, so am cate ceva de citit in pauzele dintre cursuri :))

Ce trebuie sa fac? sa scriu 7 lucruri despre mine. Aww abia reusesc sa scriu 5 si acum trebuie 14! Tough mission for me..
  • Anotimul meu preferat e primavara.
  • Imi place sa beau cappuccino dimineata inainte sa plec la facultate.
  • Nu mananc ciocolata decat foarte rar.
  • Mereu uit sa fac poze cand plec pe undeva.
  • Am multe haine roz de care nu mai scap :))
  • Colectionez carnetele, caiete drgute, cu coperti colorate.
  • N-am tinut niciodata un jurnal mai mult de 1 saptamana.
  • Imi place muzica jazz.
  • In sesiune, am un afis mare pus pe perete cu "Impusca-te" (it makes me feel better)
  • Nu port palarii sau alte "accesorii" in cap, decat fesul iarna.
  • My all time fave song: Jason Walker - Down
  • Urasc cand cineva imi incearca fardurile cu degetul (igienaaaa!)
  • Singura mancare care imi iese indiferent de situatie: macaroane cu branza (genius! :)))
  • Pe birou am o vaza cu flori "imortelle" - random, am epuizat orice lucru interesant :))
So that's it! !4 lucruri despre mine :D Thank you girl ptr award, eu il mai departe spre:

Anda, Koko, Roxie, Iulia, Iguanitza, Sere, Dodo, Ruxi si Camelcutza - ordine aleatorie.


Puteti sa-mi trimiteti mailuri pe laurenscaffe(at)ymail(dot)com
Va pup!
Take care!
XOXO.