duminică, 27 februarie 2011

Music & Sunday's Post

Hey! :D

Oficial, mai am un singur examen pe sesiunea asta si gata! N-o sa am vacanta de o saptamana inainte de al 2lea semestru, but hey, m-am obisnuit din anii trecuti :))

Music

Aseara am vazut un film tareeeee dragut, la care (am plans) mi-au dat lacrimile putin, probabil l-ati vazut: Love & Other Drugs. Daca nu, you should, e foarte simpatic si pe langa (plans) lacrimi, sigur o sa si zambiti de cateva ori :) La finalul filmului am auzit o melodie care mi se parea foarte cunoscuta, am cautat-o, crezand ca e Natasha Bedingfield, but no no no, it was her:


Stiu ca mi-a placut mult Regina Spektor intr-o perioada si ii ascultam un album foarte foarte mult, pe care am ascultat si melodia asta, prima oara. Mi-a placut si atunci, imi place si acum si desi mie sincer imi inspira o zi insorita, calda, de primavara, daca ma uit pe geam, imi dispare orice urma de inspiratie :| I want the snow to go away. NOW!


Sunday's Post

|Am văzut| The Resident |Am ascultat| Natasha Bedingfield - Unwritten |Am citit| bloguri and that's it! |Am făcut| curat in toata casa :) |Am mâncat| Salata boeuf |Am băut| COla (trebuie sa ma las, again) si ceai rosu cu aroma de vanilie |Am gândit| Ca mai am de asteptat prea multe zile pana cand dispare toata zapada|M-am bucurat| Ca n-am invatat nimic azi - o zi de relaxare in sesiune e binevenita |M-am enervat| Ca iar trebuie sa-mi curat calculatorul de praful de la ventilator |Mi-am dorit| Sa am un odorizant de camera mai puternic, sa-i simt mirosul mai mult de 3 minute |Click| FB, blogs, Youtube si Polyvore|M-am mirat| Ca eu chiar ma tin de postarile astea de duminica :)))


Puteti sa-mi trimiteti mailuri pe laurenscaffe(at)ymail(dot)com
Va pup!
Take care!
XOXO.