joi, 16 august 2012

What's in my travel bag? (II)

Hey ♥

Acum 3 zile va aratam ce iau in gentuta de voiaj ca produse cosmetice de ingrijire. Astazi am deschis si portfardul cu produse de machiaj si va invita sa trageti cu ochiul la produsele pe care le iau cu mine de obicei, atunci cand plec in concediu.


La fel ca in cazul produselor de ingrijire, nici farduri nu imi iau multe, pentru ca nu am timp si prefer sa folosesc timpul pentru ceva ce nu pot face si acasa :) Dar nici sa plec fara vreun produs de machiaj la mine, asa ca am scos din cutii doar strictul necesar, din punctul meu de vedere si pentru mine, bineinteles.


1. ELF Cool Bronzer - Mi l-am comandat de curand, dar imi place la nebunie, mai ales pentru ca e mat :) Mi se pare usor de folosit si e destul de pigmentat incat sa imi ajunga o perioada buna de timp, pentru ca folosesc putin :D

2. ELF Studio Blush Pink Passion - L-am luat special dupa un tutorial filmat de Tanya Burr (pixi2woo) pentru ca mi-a placut foarte mult cum se vedea la ea. E un roz foarte aprins si foarte pigmentat, dar daca aplic foarte putin, e de departe cea mai frumoasa nuanta de blush pe care am avut-o pana acum :D

3. Oriflame WonderLash Mascara - My all time fave, daca as putea sa imi fac un stoc din rimelul asta, as face, pacat ca la un moment dat, se usuca. Nu i-am facut niciodata un review cu demonstratie, dar daca va intereseaza, let me know :)

4. NYX Long Pencil Eye (Black) - nu plec nicaieri fara un creion dermatograf, iar cel de la NYX e preferatul meu :)

5. Vichy Aerateint Fluide - fond de ten seara si tinted moisturizer ziua, impreuna cu crema de fata de la Elmiplant :D Stiti voi deja cat de mult imi place si ca il folosesc de mult timp.

6. ELF Blush Bronzed - L-am vazut la o prietena si mi-a placut foarte foarte mult nuanta! E un bej cu foarte mult sclipici, nu e sidefat, dar vara se vede dragut pe ten, mai ales dupa ce m-a prins soarele putin.

7. Sleek Me Myself & Eye (PPQ) - needless to say, paleta mea preferata de la Sleek, pentru ca mi se pare cea mai versatila dintre toate si am atat nuante mate, cat si sidefate. Perfecta pentru vara/mare :)

8. Essence Primer I love Stage - imi place si pentru mine, isi face treaba asa cum trebuie, desi am citit si cateva pareri mai putin bune..

9. Sleek Pout Paint Minx - love, love, love! Singurul defect e ca se strange pe buze, dar zau ca nuanta asta merita efortul de a sta cu o oglinda in geanta oriunde m-as duce :D

10. Oriflame Very Me Lipgloss (Light Peach) - usor de aplicat, mi se pare potrivit pentru plaja :)

11. Ruj Astor Color Last 200 (Grapefruit) - Nu putea sa imi lipseasca un ruj rosu, asa ca am ales unul corai, pentru ca mi se pare cel mai usor de asortat si cred ca e o nuanta care mi se potriveste.

12. Nyx Concealer in a Jar (Light) - Guess what again? Da, inca un all time fave :) Nu am gasit inca un alt corector/anticearcan care sa imi placa la fel de mult, asa ca ii raman fidela in continuare.

Cam asta se gaseste in portfardul meu pentru produse de machiaj, atunci cand plec pe litoral. Nu consider ca iar lucruri inutile la mine, le folosesc pe absolut toate, mai mult sau mai putin, ce-i drept.


Voi ce ziceti? Sunt multe? Ar trebui sa mai iau si altceva ce nu-mi dau seama? Voi ce nu uitati sa luati niciodata in portfard? :)


Puteti sa-mi trimiteti mailuri pe laurenscaffe(at)ymail(dot)com
Va pup!
XOXO.