luni, 13 august 2012

What's in my travel bag? (I)

Hey ♥

Ma pregatesc de o plecare la mare in curand si m-am gandit, ca si anul trecut, sa va arat ce iau dupa mine cateva zile la mare, in bagajelul de "beauty". Sunt mai putine decat cele de anul trecut, pentru ca mi-am dat seama intre timp ca le car degeaba, folosesc doar strictul necesar si restul sunt doar bagaj extra..


Din poza lipsesc evident samponul, un gel de dus, o apa termala si o lotiune de corp. Am uitat sa le iau din baie, sa le aliniez la poza, dar sa stiti ca si ele mai ocupa loc in bagajul meu de regula :) Le-am si numerotat, ca sa-mi fie mai usor sa va povestesc despre ele.


1. Gel antibacterian Yves Rocher - e preferatul meu, miroase excelent si nu lasa pelicula pe maini. Am incercat mai multe pana acum, dar el mi-a placut cel mai mult. E foarte fresh :D

2. Ivatherm IvaHidra+ - subiectul unui viitor review, e gelul meu preferat de curatare! M-am inteles dificil cu el la inceput, dar relatia noastra a evoluat foarte frumos si acum nu l-as schimba cu nimic altceva.

3. Lapte demachiant Elmiplant - unul dintre produsele fara de care nu as pleca nicaieri mai mult de 1 zi. Iar faptul ca e pentru ten uscat e numai bine, mai ales la mare, unde tenul meu are tendinta sa se usuce.

4. Crema hidratanta Elmiplant - tot pentru ten uscat, face echipa exceptionala cu laptele demachiant! Dar nu faptul ca sunt din aceeasi gama ma face sa o folosesc de zor, ci senzatia light pe care mi-o ofera dupa aplicare.


5. Elite Models London deodorant - la mare nu folosesc parfum.. Nu mi-a placut niciodata, prefer sa fiu fresh cu un deodorant parfumat si sa fie ceva discret . Din gama Elite Models, London e preferatul meu, trebuie neaparat sa-mi achizitionez parfumul, pentru iarna.

6. Ivatherm lotiune cu SPF 50+ - sa nu uitam de protectia solara, da? Stim cu toate cat de importanta e, chiar si atunci cand nu ne expunem in mod intentionat la soare.. La mare, vrei nu vrei, tot mai prinzi 2-3 raze si la cat e de puternic acum, protectia e importanta chiar si pentru cele 2-3..

7. Rexona Coton Dry - momentan, imi place, dar nu garantez pentru el..


Daca de curiozitate va intereseaza, gelul de dus e de la Elmiplant, cele care au aparut noi acum, apa termala de la Ivatherm, samponul e preferatul meu Garnier Fructis (cel cu ambalaj verde), iar lotiunea de corp Elmiplant, as usual, cea pentru piele foarte uscata.

In mare, cam produsele astea se gasesc in gentuta mea de voiaj. Keep it light and simple, ca nici n-as avea timp de "spa-day" in concediu :D


Voi ce nu uitati niciodata sa puneti in gentuta de beauty, atunci cand plecati in concediu? Fiti atente, produs cosmetic de ingrijire, nu de machiaj :)

Puteti sa-mi trimiteti mailuri pe laurenscaffe(at)ymail(dot)com
Va pup!
XOXO.