miercuri, 22 august 2012

Review: LRP Lipikar Lait

Hey ♥

M-am gandit bine inainte sa scriu, daca sa o fac sau nu, dar pana la urma am testat mini-produsul primit acum muuult timp si merita si el cateva cuvinte :) Nu stiu sigur daca se (mai) gaseste la noi, sa fiu sincera, nu sunt fana a produselor La Roche Posay, dar unele consider ca merita incercate.

*produsul a fost primit spre testare, parerea exprimata in text este 100% a mea, in urma experientei mele cu produsul prezentat


Descriere neoficiala: Lapte de corp La Roche Posay Lipikar
Ce promite: "Lapte emolient pentru corp care reface lipidele. Indicat pentru pielea corpului forate uscata si iritata; pentru copii si adulti."
Face? Da.
Parere personala: Desi am avut doar o mostra/mini-produs, cred ca a fost suficient cat sa-mi fac o parere generala despre produs. L-am primit in urma cu ceva timp si, dupa ce m-am asigurat ca inca e in garantie, am decis sa il incerc pentru ca mi se terminase crema de maini si gasisem varianta perfecta.


Imi place ca e foarte hidratant si mi-a refacut foarte bine pielea mainilor cand era uscata. Am avut o mostra de 15 ml asa ca mi-a ajuns chiar ok, pentru aproximativ 4 saptamani, folosita zilnic. O cantitate redusa de produs e suficienta sa acopere o suprafata mare de piele pentru ca patrunde destul de greu si necesita putin masaj. Mi-a placut aspectul asta in special datorita faptului ca ma "obliga" sa fac un mini-masaj mainilor, lucru de care aveam nevoie in perioada respectiva.

Pe corp nu am putut sa il testez, evident din cauza gramajului mult prea mic. Probabil mi-ar fi ajuns pentru o folosire si atat. In schimb, cred ca e potrivita pielii foarte, foarte (insist) uscate, in special daca aveti probleme in anumite perioade (iarna de exemplu, cand stiu ca pielea de regula uscata, devine si mai uscata din cauza temperaturilor)

Ambalajul e simplist, dar primeste puncte plus din partea mea deoarece contine toate informatiile necesare. Si sa fim seriosi, arata foarte profi un amablaj mai simplu, decat unul incarcat si cu zeci de imagini/culori pe el :)


Nu-mi place pelicula de grasime care imi ramane dupa aplicare. Poate nu am pielea atat de uscata incat sa necesite o cantitate atat de mare de grasime, dar folosesc produse pentru hidratare intensa. Cu toate astea, a trebuit sa insist mult pana sa patrunda in straturile pielii si cu greu reuseam sa scap de pelicula care ramanea.

Mirosul nu e tocmai unul placut, zau! Poate pentru ca e un dermatocosmetic? Desi folosesc foarte multe produse dermatocosmetice, niciunul nu miroase atat de.. urat?! Iar daca ma gandesc ca laptele Lipikar e creat pentru corp (nu pentru maini, cum l-am folosit eu).. N-as vrea, sincer, sa miros asa.

Despre pret nu ma pot pronunta. 53 de lei (gasit pe internet) pentru 200 ml de produs mi se pare, la prima vedere mult, pentru un lapte de corp, dar! Daca aveti probleme grave cu pielea uscata si cautati un produs care sa faca fata, atunci cred ca merita. Poate daca aveti doar anumite zone cu probleme, cum ar fi genunchii, coatele si calcaiele, care au nevoie, la unele persoane, de ingrijire mai atenta decat restul corpului, atunci poate Lipikar e un produs potrivit.. Pentru mine in schimb, 53 de lei este prea mult si am gasit alte produse care mi se potrivesc, la un pret mult mai accesibil.


Overall, nu il recomand cu mana pe inima, dar nici nu il desfiintez, departe de mine asta. Doar ca nu mi-a lasat o impresie puternica si nici nu m-a convins ca ar fi ceva must-have. Din pacate, nu pot sa ma pronunt in legatura cu ingredientele pentru ca a venit ambalat intr-o cutiuta destul de mica pe care am aruncat-o acum ceva timp si acolo cred ca erau scrise si componentele.

Mie nu mi s-a potrivit si nu m-a impresionat, dar daca aveti ocazia sa testati, mai ales daca stiti ca aveti probleme si cautati o crema foarte hidratanta, merita tinut cont. Stiu cat de costisitoare pot fi produsele destinate anumitor afectiuni dermatologice si bataia de cap pe care o dau acestea.

Pret: 53 lei.
Unde il gasiti?
Farmacii, din cate am vazut pe net, dar nu stiu daca doar in cele online sau si in oras.
O sa mai cumpar?
Nu.
Nota: 6/10


Voi ati incercat pana acum vreun produs La Roche Posay? Ce impresie v-au lasat?


Puteti sa-mi trimiteti mailuri pe laurenscaffe(at)ymail(dot)com
Va pup!
XOXO.