marți, 21 august 2012

Fashion: Naked shoes [collab]

Hey ♥

Colegele mele bloggerite sunt entuziasmate de colaborari asa ca aveti ocazia sa vedeti postari cu aceleasi teme, in viziunea mai multor fete :) Daca aveti vreo propunere de colaborare pe care ati vrea sa o vedeti "online", let me know.. Propunerile sunt binevenite oricand!

Martea asta avem tema "Naked Tuesday". Si pentru ca pregatisem pentru luni o postare cu o achizitie noua care se potriveste colaborarii cu fetele, m-am gandit sa o aman pana astazi :) Gasiti la sfarsitul postarii si lista cu fetele care au participat la provocarea de a arata ceva "naked" pe blogul personal.


Nu mi-am comandat niciodata pantofi online pentru ca nu sunt adepta cumparaturilor pe internet si nici nu am incredere intr-o pereche de pantofi, daca nu o probez. Dar am vazut pe Oasap o pereche de pantofi cu toc nude si mi-au ramas in minte de ceva vreme, apoi m-am tot gandit si razgandit si pana la urma am ajuns sa ii comand pentru ca mi-au placut foarte mult. A fost destul de dificila alegerea numarului, am luat 36, desi sunt aproape de 37.. I-am primit de curand si bineinteles ca atunci cand i-am vazut, prima impresie a fost clara: "imi sunt mici!".



I-am probat si intr-adevar nu sunt tocmai marimea mea, dar am reusit sa ii largesc cu vata si spirt si acum imi vin foarte ok! Un lucru care m-a surprins a fost faptul ca miros a piele si sunt inscriptionati cu semnul specific pielii naturale. Nu sunt insa 100% convinsa, dar pentru mine, nu e un aspect atat de important. Sunt suficient de comozi, chiar daca nu au platforma, tocul nu mi se pare inalt. Ii pot asorta la aproape orice, dar cea mai potrivita combinatie pentru mine a fost cu o pereche de blugi pana la glezne, un top bej-roze din dantela si un plic colorat :)

Au costat 30 $ si ii gasiti si acum pe Oasap, alaturi de alte 2 nuante: negru si rosu.




Aruncati un ochi si pe blogurile fetelor care au acceptat provocarea, sunt sigura ca asteapta feedback :)



Puteti sa-mi trimiteti mailuri pe laurenscaffe(at)ymail(dot)com
Va pup!
XOXO.