marți, 28 august 2012

Review: Ivahidra+ cleanser

Hey ♥

Dupa lungi testari, pot in sfarsit sa-mi afirm parerea despre gelul de curatare de la Ivahidra+, Ivatherm. L-am primit in cadrul campaniei de testare Trender, acum cateva luni si nu m-am incadrat in timpul limitat cat s-a desfasurat campania, asa ca am prelungit testarea pana in momentul in care am considerat ca parerea mea e formata si sunt 100% sigura de rezultatele pe care le-am obtinut pe ten.

Imi pare rau ca am intarziat, ca nu m-am incadrat nicidecum in campanie, dar consider ca mai importanta e o parere sincera decat o obligatie.


Descriere neoficiala: Ivatherm Ivahidra+ gel de curatare pentru ten uscat, sensibil si atopic
Ce promite: "Curata pielea, calmeaza senzatia de mincarime si iritatie a pielii. Este restructuranta si hidratanta datorita ingredientilor sai activi."
Face? Da.
Parere personala: In primul rand, gelul nu se incadreaza in tipul meu de ten, nu l-am avut niciodata uscat si nici nu cred ca as putea sa ajung la performanta asta. Cand l-am ales ca si produs pentru testare in campanie, m-am gandit ca un produs destinat tenului gras ar putea sa usuce in mod excesiv, obligand pielea sa produca mai mult sebum, deci exact inversul dorintei mele. Asa ca am ales un gel pentru ten uscat, in ideea ca hidrateaza si curata in acelasi timp tenul. Pentru piele sensibila, pentru ca are tendinte acneice si reactioneaza destul de agresiv la alergenii din aer, deci atopic.


Imi place ambalajul foarte mult. Faptul ca pot sa dozez exact atat cat imi trebuie e un plus pentru el si o singura pompita imi ajunge pentru toata fata. Nici nu intra in contact cu aerul, nici nu il pot contamina eu cu diferiti alergeni din atmosfera.. In rest, ambalajul e simplu, contine detaliile cele mai importante despre produs: producator, ingrediente, termen de valabilitate si mod de utilizare.

Consistenta e foarte usoara, fiind un gel, aluneca usor si nu face spuma absolut deloc. Initial m-a deranjat lucrul asta pentru ca eram obisnuita cu spuma abundenta, dar m-am obisnuit si imi place mai mult asa, pentru ca il indepartez mult mai usor de pe ten.

Curata foarte bine, se vede pe prosopul alb de fata dupa ce ma spal. Nu contine alcool, minunat, am observat ca produsele care au alcool imi dauneaza, usuca foarte tare si asa apar excese de sebum in anumite zone. Nu pot sa zic ca hidrateaza.. Simt in continuare nevoia unei creme hidratante, dar nu ma deranjeaza lucrul asta, oricum n-as renunta la crema de la Elmiplant.


Nu am avut nicio reactie la produs, nu mi-a cauzat alte probleme pe ten, nici nu pot totusi sa afirm ca mi-a diminuat cantitatea de sebum.. Sa zic poate ca nu se produce mai multa.

Cantitatea e suficienta pentru o perioada lunga de timp, 250 ml.

Nu-mi place mirosul. Dar deloc! M-am mai obisnuit cu el, dar tot e dezagreabil. N-as stii sa spun a ce miroase exact, dar e o aroma puternica, deloc parfumata.. Am trecut peste aspectul asta, mi-a placut prea mult ca sa ma impiedice mirosul sa-l folosesc.

Pretul e destul de piperat, avand in vedere ca e un produs de curatare pana la urma. In farmacii costa in jur de 45 de lei, maxim, iar uneori il gasiti si la oferte sau puteti sa beneficiati de reduceri micute cu ajutorul cardurilor pentru farmacii. Totusi, eu zic ca e destul de scump si nu foarte la indemana pentru toata lumea.


Overall, imi place mult de tot si sunt sigura ca il voi recumpara. O sa pun bani deoparte cate putin, ca sa fiu pregatita :)) Ca stiti doar cum se intampla.. Cand se termina un produs, se termina toate :)) As indrazni chiar sa-l recomand, in special tenurilor sensibile, pentru ca textura si consistenta e foarte light si foarte usor de folosit. Am avut incredere de la inceput in produs pentru ca e un dermatocosmetic si pentru ca stiti si voi cat de mult imi plac.. Am inceput testarea cu gandul ca e un produs bun si ca imi va placea, m-am bucurat pe parcurs sa vad ca nu m-a dezamagit.

Pret: ~ 45 lei.
Unde il gasiti?
Farmacii
O sa mai cumpar?
Cu siguranta.
Nota: 9/10 

Multumesc celor de la Trender si Ivatherm pentru ocazia de a testa un produs care mi s-a potrivit si care mi-a atras oarecum atentia catre restul produselor lor. A fost pentru prima data cand am testat un produs Ivatherm si ma bucur ca mi s-a potrivit.

Disclaimer: Faptul ca eu nu am avut nicio reactie negativa la produsul prezentat nu garanteaza ca si voua vi se va potrivi, Luati in calcul diferenta de tenuri atunci cand alegeti un produs si mai ales, incercati sa aflati cauzele problemelor pielii, apoi sa le tratati. Produsul prezentat a fost primit spre testare, parerea mea e 100% personala.


Voi ce parere aveti de produsele Ivatherm? Le-ati incerca/t?

Puteti sa-mi trimiteti mailuri pe laurenscaffe(at)ymail(dot)com
Va pup!
XOXO.