miercuri, 18 mai 2011

My favorite nailpolishes + swatches (lots of pics)

Hey!!

Tentativa mea de a instala disqus? Fail! Nu-mi placea deloc cum arata pe blog si plus de asta, imi importa comentariile intr-un mod tare ciudat. Asa ca am hotarat pana la urma sa raman la blogger original, desi recunosc, eram tentata sa instalez si disqus pentru ca ar fi fost mai usor sa raspund la comentarii, iar voi sa si primiti raspunsul. Anyway, cine vrea sa-si citeasca raspunsul, in continuare va trebuie sa reviziteze postarea respectiva.

In the meantime, m-am gandit sa va arat o parte din ojele mele preferate. Sunt diferite intre ele, dar am cateva preferate care sunt asemanatoare. Am incercat sa surprind la acelea asemanatoare subtonul, pentru ca prin asta se diferentiaza. :D Nu stiu, m-am gandit ca ar putea fi folositoare postarea pentru cele care cautati o anume culoare :)

Disclaimer: (sau whatever this is) desi unele poze par intunecate, le-am ales strict pe cele care redau culoarea reala a ojei, in defavoarea celor care erau luminate si mai clare. Cu toate vrem sa vedem intr-un swatch culoarea reala si nu cea data de blitz.


1. Avon Nailwear - Midnight Plum (nu mai are nuanta initiala, am combinat-o ulterior cu o oja alba Farmasi opaca si putin albastru pentru un mov mai pal; nuanta din catalog era un negru cu subton mov/violet)


2. Flormar Neon Colors - N015 (nuanta din sticluta se obtine abia dupa al 3lea-4lea strat, este foarte lichida)


3. Flormar - 321


4. Golden Rose - 62


5. YR Couleurs Nature - nu se mai vede nuanta, e un roz pal, combinat cu oja alba Farmasi pentru ca initial era prea sheer si putin sidefata.


6. Avon Color Trend - Vixen (nu stiu daca se mai gaseste nuanta si acum)


7. Avon Glass Reflections - Glossy Nude (e foarte sheer si de aceea s-a udat si hartia pe care am aplicat-o; are un sclipici foarte foarte fin)


8. Flormar - 401


9. Ivsty - nu are nuanta trecuta; e un nude transparent - daca dau zoom la swatch, nu se vede nimic :(


10. Flormar Supermatte - M124


11. Golden Rose - 107 (nu am reusit sa surprind in nicio poza, are reflexe albastre, am avut un NOTW cu ea.)



Stiu ca in prima poza, cu swatchurile, 1 si 4 seamana foarte mult si vreau sa va arat totusi care e diferenta intre ele. Nu astea sunt nuantele reale, dar prin blitz se vede foarte bine undertone-ul fiecareia si va puteti imagina care e in realitate diferenta dintre ele si cat de mult se vede.
La fel si pentru ojele de la 9 si 10, am reusit sa fac o poza in care sa surprind si diferenta intre ele.

1 si 4

9 si 10


Daca ar fi sa aleg una singura din ojele prezentate pe care as purta-o anytime, oriunde, cred ca as alege Flormar 321, dintre toate, se aplica cel mai curat, usor si imi place cum se vede pe unghiile mele :)


Wow, nu pot sa cred ca am supravietuit postarii asteia! Nu mi-a luat niciodata atat de mult sa uploadez poze, parca nu se mai terminau. But oh well, avand in vedere ca am cam tras chiulul in ultima perioada, acum ca am prins putin timp liber (si chef) am zis sa recuperez si eu putin :)


Puteti sa-mi trimiteti mailuri pe laurenscaffe(at)ymail(dot)com
Va pup!
Take care!
XOXO.