joi, 19 mai 2011

I need your help! Question!

Hey!!

Am mare nevoie de ajutorul vostru. Acum cateva luni am castigat la concursul Vichy organizat de Iulia Badita un fond de ten Aerateint Fluide. A fost prima data cand l-am incercat, mi-a placut foarte mult, dar acum l-am terminat si imi doresc sa il recumpar.

L-am vazut deja in farmacii, dar am fost la Sensiblu si l-am gasit cu 74 lei :| Citisem undeva pe bloguri ca in unele farmacii se gaseste mai ieftin, daca as economisi chiar si 10 lei, tot ar fi ceva :) Please help! Stiti cam pe unde il pot gasi mai ieftin?

O sa incerc in farmaciile din Bucuresti, pentru ca in Ploiesti cu siguranta e mai scump, dar daca stiti in care sa caut, m-ati ajuta enorm! :D Stiu ca as putea sa ma duc eu singurica sa caut, din farmacie in farmacie, but trust me, e prima data cand imi cumpar un produs de genul acesta dintr-o farmacie si nu prea stiu unde sunt preturi mai ok. De obicei, cand cumpar medicamente nu ma deranjeaza sa dau cu 1 leu mai mult, nu conteaza farmacia, dar am observat ca preturile la fdt de la Vichy (dar si alte dermatocosmetice) difera destul de mult de la farmacie la farmacie.

Va multumeeeesc!


Puteti sa-mi trimiteti mailuri pe laurenscaffe(at)ymail(dot)com
Va pup!
Take care!
XOXO.