marți, 17 mai 2011

Ring those wedding bells!

Hey!!

Am aflat de pe cateva bloguri de giveaway-ul organizat de iubitul Iuliei, la ea pe blog. Am intrat de curiozitate si am vrut sa vad despre ce e vorba, pentru ca multe fete postau imagini cu rochii de mireasa. What?


Iubitul Iuliei cauta un model de rochie pentru nunta si ne roaga sa il ajutam sa-si indeplineasca misiunea. Greu pentru el, dar pentru noi? M-am hotarat sa incerc si eu, dar necunoscand-o pe Iulia si nestiind cum arata, ce statura are, mi-a fost destul de greu.

Din cate am inteles (si daca gresesc, chiar va rog sa imi spuneti) e mica de statura si "cute" :D Asa ca am gasit pana la urma o rochie care sa se potriveasca viziunii mele.

Bine, recunosc, am aruncat un ochi si pe Facebook-ul ei ca sa am o imagine putin mai clara despre ea :D

Daca e mica de statura, cred ca cel mai bine i-ar sta intr-o rochie de mireasa cu linie A, nu ball-gown, nu tip sirena. Una din dorintele iubitului ei a fost ca decolteul sa fie generos. N-am gasit o poza in care sa se vada clar aspectul asta, si n-as fi ales o rochie care sa nu cred ca i se potriveste doar pentru a indeplini dorinta asta. Pana la urma, ce conteaza rochia cand mireasa ca persoana trebuie sa fie centrul atentiei? :) Nu prea mi-a placut culoarea roz la rochia de mireasa, daca ar fi fost alba complet, ar fi fost perfecta, dar ideea principala consta in cele 2 layere, care imi plac foarte mult :D

Giveaway-ul il gasiti AICI.

Alegerea mea:




Puteti sa-mi trimiteti mailuri pe laurenscaffe(at)ymail(dot)com
Va pup!
Take care!
XOXO.