marți, 18 septembrie 2012

Wishlist: Accessories (2)

Hey ♥

Vreau sa continui de scris wishlistul si azi a venit randul accesoriilor pe care mi le doresc in urmatoarea perioada. Ma asteptam sa fie mai multe, dar m-am gandit bine, bine si am redus doar la cateva pe care chiar mi le doresc. Ideea wishlistului e sa fie si realizabil, nu? :)

Sunt curioasa ce parere aveti si voi. Va place ceva din ce va arat? Ce accesoriu va doriti mult pentru toamna/iarna?

PS: cred ca esarfa din lista cu hainute se potrivea mai bine la accesorii, but then again.. toate fac parte din acelasi wishlist :D

♥ Ceas mare



Am observat ca am doar 2 ceasuri pe care le si port, iar ambele au curele subtiri si sunt micute. Imi doresc mult un ceas asemanator cu cele din poze, cu cadran mai mare si cu mai multe "accesorii" inauntru. Chiar daca am mana subtire, cred ca mi s-ar potrivi si sunt si adepta a multor bratari.

♥ Bratari diferite pentru "arm candy"




Pentru cele dintre voi care nu stiu ce este "arm candy", well.. nici nu prea stiu sa explic. Ideea e de multe bratari, diverse modele, combinate astfel incat sa iasa ceva asemanator cu ce e in pozele de mai sus. Majoritatea bratarilor mele sunt din argint si nici nu prea am cum sa combin ceea ce am deja, asa ca mi-am trecut pe lista si bratarile. Imi doresc in special bratari colorate, cu bilute :)

♥ Geanta




Si cred ca mai trece un an pana sa-mi cumpar o geanta :)) E singurul lucru pe care tot il aman, intotdeauna gasesc altceva de cumparat cu banii pastrati pentru geanta.. Si mai ales, mereu cand aleg una din raft, care imi place mult, ma gandesc ca as putea gasi alta mai frumoasa.. Pana la urma, o sa-mi iau inima in dinti si o sa investesc in sfarsit, intr-o geanta noua (nu ca n-as avea destule, dar dorinte tot exista).

Pluuus, ca tot cautand zilele trecute, am gasit o geanta pe Oasap asemanatoare cu cea din poze.. I waant!


♥ Dreamcatcher necklace




Va rooog, daca ati vazut undeva un lant cu dreamcatcher prin magazine, let me know! Au avut intr-un timp la H&M, am vrut sa merg sa-mi iau si n-am mai gasit :( Nu cred ca pot sa explic de cand imi doresc unul.. Nici cercei nu mi-ar displacea.. Mi se pare un model atat de romantic si usor de purtat.. Plus ca are o semnificatie draguta..


Lista cu accesorii e mult mai usor de bifat, parca nu sunt atat de pretentioasa si gasesc de multe ori ceea ce caut destul de rapid. Cand vine vorba de haine, probatul e cel mai greu.


Surse foto: toate pozele sunt preluate de pe tumblr.com, cu ajutorul images.google.com. Niciuna din poze nu imi apartine.


Puteti sa-mi trimiteti mailuri pe laurenscaffe(at)ymail(dot)com
Va pup!
XOXO.