miercuri, 12 septembrie 2012

Skin Care: Apa termala

Hey ♥

M-am gandit la postarea asta inca dinainte sa inceapa vara, dar n-am mai apucat sa-l scriu. M-am gandit ca ar putea fi interesant, in special pentru fetele care nu au avut pana acum o apa termala sau care si-au achizitionat de curand si nu stiu cum/pentru ce sa o foloseasca.

Aceeasi problema am avut-o si eu in iarna anului acesta, cand am primit prima sticluta cu apa termala. Citisem despre ea pe diferite bloguri si stiam multe fete care o foloseau frecvent, dar cand m-am vazut cu sticluta in mana, zau daca am stiut cand/cum si pentru ce sa o folosesc.


Vara este evident un anotimp foarte calduros si mi-am imaginat ca apa termala pulverizata pe ten, are un efect racoritor instant, asa ca n-a fost dificil. Dar in restul anotimpurilor? Mai merita sau nu folosita apa termala? Asa ca am cautat cateva motive bune pentru ca sa folosim sticluta si in anotimpurile mai racoroase.

Toamna

Pentru ca se apropie cu pasi repezi, o sa incep cu toamna. De obicei am probleme cu tenul din cauza vantului, din cauza schimbarii de temperatura si a umiditatii crescute. Am parte de multe zone uscate si trebuie sa acord o atentie mult mai mare ingrijirii pentru ca am patit de cateva ori sa imi stric starea de spirit din cauza asta. Apa termala o voi folosi pentru calmarea zonelor iritate, care la mine apar in special in jurul nasului si a buzelor. Bineinteles, o sa fiu fidela si cremei de galbenele pe care o tin dupa mine tot sezonul rece.

Iarna

Nu am asa multe probleme cu tenul uscat pentru ca abuzez la modul cel mai serios de crema de galbenele :)) Dar tot am nevoie de ceva care sa imi calmeze si improspateze tenul, asa ca voi apela in continuare la apa termala. Ce-i drept, mult mai putin decat in restul celorlalte luni, dar din cand in cand, tot am nevoie sa imi simt tenul proaspat si fresh. Si cel mai intemeiat motiv ramane valabil, in special pentru fetele care inca sunt la facultate si stiu ca iarna nu se termina niciodata fara o "partida" serioasa de examene :D Nimic nu se compara cu 3-4 pufuri de apa termala intre teancurile de cursuri!


Primavara

Nu stiu voi, dar mie primavara mi se schimba iar tipul tenului. Nu sufar de astenia de primavara, nu am suferit niciodata :)) Dar dupa ce in sfarsit scap de iarna, imi doresc atat de tare vara, incat caut prin lucrurile preferate din vara si incep sa trag incet incet de ele. Si printre produse, se afla bineinteles si apa termala.

Vara

Chiar daca a trecut, vara asta am avut o prietena de nadejde. N-am crezut niciodata ca apa termala poate sa calmeze arsuri, dar cand nu-ti dai seama ca mergi prin soare mai mult decat trebuie si te trezesti seara cu senzatii de arsura pe spate, ai incerca orice. Asa ca am testat apa termala si am ramas placut surprinsa de cat de bine ne-am inteles :D

Si pentru ca a fost foarte cald afara, seara imi simteam tenul incarcat si l-am improspatat cu cateva pufuri de apa termala, senzatia e minunata :D

Recomandare? Da, recomand apa termala daca simtiti nevoia sa va calmati tenul, daca aveti iritatii, daca vreti sa va racoriti in zilele foarte calduroase. Trebuie sa aveti in seama faptul ca nu e un produs medicamentos, nu vindeca rani, nu e un tratament minune. In cazul in care n-ati avut ocazia sa cititi o eticheta de pe o sticluta cu apa termala, puteti gasi mai jos o poza cu Ivatherm.


Producatori? Gasiti apa termala la Ivatherm, Vichy, Avene.. Toate se gasesc in farmacii si costa in jur de 30-40 de lei. Eu am folosit pana acum doar Ivatherm si Vichy, nu am gasit diferente intre ele, pentru ca ambele contin acelasi lucru :D

Trebuie sa mentionez, chiar daca la final, nu consider apa termala un must-have. Am trait foarte bine si fara ea, nu mi-a imbunatatit considerabil tenul sau pielea, unde am folosit-o, dar m-a ajutat foarte mult. De asemenea, nici nu e inutila, asa cum credeam inainte sa o folosesc, consider ca motive am dat destule mai sus :) 


Voi folositi apa termala? Pentru ce o folositi cel mai des?


Puteti sa-mi trimiteti mailuri pe laurenscaffe(at)ymail(dot)com
Va pup!
XOXO.