sâmbătă, 15 septembrie 2012

Tag: 7 lucruri

Hey ♥

Nu-mi vine sa cred cate taguri am in urma nefacute :)) N-am uitat de cel primit de Andreea acum muuulte luni, cu ce se afla in geanta mea, dar fiind o zapaceala totala, chiar nu pot sa va arat asa ceva.. Imediat ce ma organizez cum trebuie, il fac si pe acela..

Intre timp, Anca m-a taguit intr-o postare draguta. Trebuie sa scriu cate 7 lucruri despre mine, diferite lucruri care ma carcterizeaza; probabil ati citit deja la colegele mele bloggerite tagul respectiv si stiti despre ce e vorba..

sursa foto: tumblr.com


7 lucruri ciudate despre mine

nu-mi place ciocolata, singura pe care o mananc e Milka cu iaurt si capsuni
de fiecare data cand aud avioane sau elicoptere, indiferent unde sunt, mi se inmoaie picioarele
imi plac filmele horror, dar trebuie neaparat sa am ceva sa-mi pun pe ochi, macar pe jumatate, sa nu vad toata actiunea
nu beau niciodata cafea
cand eram mica, imi rodeam unghiile din carne
prima data la circ a fost la 22 de ani si am plans :))
imi place vata pe bat doar iarna, in rest nu


7 lucruri pe care nu le suport

sa fiu contrazisa in lucruri de care sunt 100% sigura
mediocritatea in cazul oamenilor cu potential mare
oamenii care nu inteleg ca imi trebuie timp pentru mine si atat
sa stau degeaba - ador stresul de a avea multe lucruri de facut
ceaiul fara cel putin 4 lingurite de zahar
zilele cand uit sa-mi pun cercei pentru ca sunt in intarziere
sa-mi imprumut hainele, chiar si prietenelor


7 lucruri fara de care nu pot sa traiesc

telefonul mobil, sa vorbesc cu parintii mei zilnic
anticearcan si blush, pentru ca nu arat vie fara ele :))
bratarile de la mana stanga - my lucky charms
ceaiuri, iarna
mancare gatita, ca la mama - motiv pentru care am inceput sa invat sa gatesc
muzica, macar cateva minute pe zi, sa ma relaxez
Google - it can saves lives sometimes :D


Vreau sa dau tagul mai departe fetelor care nu au apucat sa il faca inca.. Deja circula de ceva vreme si majoritatea au apucat sa-l scrie, asa ca mi-a fost greu sa urmaresc exact cine nu l-a facut :) Daca va place si vreti sa-l scrieti si voi, there you go. Consider yourself as been tagged!

Sa aveti un weekend placut!! 

sursa foto: tumblr.com


Puteti sa-mi trimiteti mailuri pe laurenscaffe(at)ymail(dot)com
Va pup!
XOXO.