luni, 1 octombrie 2012

September's Faves

Hey ♥


In primul rand, multa bafta tuturor celor care astazi incep anul universitar, boboci sau.. nu :) Sa aveti un an plin de reusite si de impliniri profesionale, cu siguranta ca v-ati ales o meserie potrivita!


Fara prea mult text astazi, am adunat de prin colturi, iar, produsele preferate pentru luna ce abia a trecut.Diferit de pana acum, sunt numai produse de machiaj pentru ca n-am schimbat nimic in rutina zilnica de ingrijire si tot aceleasi produse v-as arata..

Essence mono 06 Metropolitan -  e foarte pigmentat, iar particulele de sclipici imi plac la nebunie!


ELF eyelid primer - il folosesc de multa vreme, dar l-am tot inlocuit cu altele


Rimel Miss Sporty Studio Lash - mi-a inlocuit rimelul preferat de la Oriflame pana cand mi-a ajuns comanda (multumeesc AquaShells!), si nu m-a dezamagit :)


Rimmel Kate Moss Lipstick 06 - nu e tocmai culoarea mea confortabila, dar miroase bestial!!!


Sleek Pout Paint Minx - din seria "a little goes a long way".. el merge very, very long way! Nuanta e superba.


ELF Cool Bronzer - iar pe lista, imi place foarte mult. Cred ca il folosesc de aproape 2 luni, zi de zi, si zau daca se observa ca s-ar fi consumat ceva din el..


ELF Blush Candid Coral - chiar daca au schimbat preturile la produsele ELF, blushul asta l-as recumpara cu ochii inchisi si fara nicio remuscare.


LA Colors (Traditional) - ups.. am uitat sa-i fac poza separata, le-am zapacit pe masa, dar il vedeti in poza de mai jos. Ma atrag tot timpul nuantele neutral din paletuta :D



Puteti sa-mi trimiteti mailuri pe laurenscaffe(at)ymail(dot)com
Va pup!
XOXO.