duminică, 28 octombrie 2012

Random: Ce-am facut in ultima vreme

Hey ♥

Nici nu mai stiu cum sa incep, dar lipsa mea din ultimele 2 saptamani e cat se poate de justificata, de data asta. Nu am absentat din lene, nu din lipsa de material si in niciun caz ca m-as fi plictisit, ci pentru anul asta, pentru cele care nu stiati deja, am licenta. Si ca orice an terminal, si la mine a inceput cu alergaturi pe la secretariate, dupa cereri, aprobari si semnaturi care mai de care mai greu de obtinut. N-am mai avut timp sa organizez absolut nimic, dormitorul meu a fost o abrambureala de haine, cosmetice si hartii in utlimele saptamani si nici daca as fi vrut, n-as fi gasit un loc liber pentru poze.

Asa ca, vrut, nevrut, m-am rupt putin de blog si m-am concentrat pe a-mi rezolva intai cele mai importante probleme :) A iesit totul asa cum am vrut, pana la urma si acum pot in sfarsit sa respir linistita pentru cateva saptamani.

Am o gramada de postari restante si multe, multe lucruri sa va arat si despre care vreau sa va povestesc. Sambata am participat la o intalnire cu cateva dintre bloggeritele din Bucuresti, niste fete minunate si, vorbind cu ele si ascultandu-le, mi-am dat seama cat de mult mi-a lipsit blogul, practic activitatea de a scrie si de a astepta feedback :) Mi-am luat inima in dinti si, cum revenirea e intotdeauna dificila, mai ales dupa o perioada lunga de timp, sper sa aveti rabdare cu mine pana imi intru in ritm iar.

Sper apoi ca nu v-am plictisit si nici ca nu v-am pierdut pe drum intre timp.

sursa foto: tumblr


Va urez un inceput de saptamana linistit si o saptamna frumoasa si productiva!


Puteti sa-mi trimiteti mailuri pe laurenscaffe(at)ymail(dot)com
Va pup!
XOXO.