vineri, 28 septembrie 2012

Accesorii: Fancylicious

Hey ♥

Cand am scris partea a doua din wishlist pe blog, am primit comentarii cu diverse locuri de unde imi pot gasi un lant cu dream catcher. Nu stiu cum de a avut atata "succes", dar cert e ca am primit cateva sugestii bune.

MissHappy mi-a lasat un link catre un magazin pe Breslo cu articole handmade, l-am vizitat si am ramas apoi cu gandul la bijuteriile de acolo. Am revenit a doua zi hotarata sa trimit comanda.


Magazinul online se numeste Fancylicious. Mi-am comandat 3 articole: 2 coliere si 1 papion pe care am ales sa il port sub forma de bentita. Fata cu care am discutat pe Breslo a fost foarte draguta si atenta prin mesaje, iar a doua zi dupa ce am depus comanda, coletul era deja pe drum si a ajuns 2 zile mai tarziu.

Bijuteriile au venit intr-un plic, fiecare pusa intr-o punguta de plastic, cu cate o carte de vizita, pe care am gasit notate mai multe detalii: blogul, pagina de Facebook si adresa de mail. Nu am mai comandat niciodata de pe Breslo si mi-a fost putin teama, dar totul a decurs foarte usor, iar produsele sunt exact cum m-am asteptat si cum aratau si in pozele de pe site :)

Ce mi-am comandat:

Colierul turquoise Dreamcatcher


Nu are nuantele de maro/bej pe care le cautam, dar e mai vesel si il pot asorta la diverite tinute, in special albe. A costat 20 lei.

Colier Spring is here!


Chiar daca ne apropiem de toamna, tot simt nevoia sa ma inveselesc, asa ca am ales un colier colorat, care, pe langa pandantivul principal, mai are atasata o funda albastra, o steluta si o pasare. A costat 17 lei.

Papion Darkblue and Purple


Incep incet incet sa fac colectie de fundite. Daca pana acum aveam numai clame, well, am trecut la accesorii mai mari pentru par. Am ales sa fie bentita pentru ca asa o voi purta mai des :) A fost 8 lei.


Bineinteles ca am mai "ochit" si alte articole interesante in magazinul Fancylicious, chiar si printre cele vandute deja. Sa-mi para rau oare ca n-am gasit pe stoc bentita cu pene? :))

M-am uitat bine la ele si sunt lucrate atent, fara greseli si sunt foarte finute si de bun gust. Abia astept sa le port pe fiecare in parte!


PS: Nu colaborez in niciun fel cu Fancylicious pentru aceasta postare, e strict parerea mea in urma unei comenzi platite integral de catre mine.


Puteti sa-mi trimiteti mailuri pe laurenscaffe(at)ymail(dot)com
Va pup!
XOXO.