vineri, 5 octombrie 2012

First Impression: Ochelari Firmoo

Hey ♥

De cand scriu pe blog, nu am avut foarte multe colaborari si nu toate s-au desfasurat asa cum m-am asteptat sau mi-am dorit. Unele s-au incheiat bine, altele continua si in prezent si am avut si colaborari care s-au terminat cu mult inainte ca partile implicate sa fie multumite.

Acum cateva saptamani am inceput o colaborare frumoasa cu Firmoo, un site international de ochelari, atat de vedere cat si de soare :) In primul rand, tin sa spun ca a fost colaborarea care mi-a placut cel mai mult de pana acum. PR-ul lor este foarte atent si mi-au vorbit foarte frumos, au fost prompti si rabdatori. Pachetul a ajuns prin curier, lucru pe care nu-l asteptam si m-a surprins in mod foarte placut, pentru ca a fost rapid, in aproximativ o saptamana am avut coletul.


Am ales sa incerc o pereche de ochelari de vedere pentru ca miopia ma impiedica de multe ori sa port ochelari de soare (e destul de incomod sa schimb ba unii, ba altii) si oricum imi sunt mult mai utili cu dioptrii. Am vrut niste rame mai mari, diferite de ce am avut pana acum, asa ca am ales ceva potrivit conform marimilor de pe site.

Ochelarii arata foarte bine, sunt finisati frumos, au venit ambalati intr-un etui elegant, o husa speciala si insotiti de o mini-surubelnita si 2 suruburi mici. Dioptriile sunt de -1,75 cil. la ambii ochi.


Dupa ce ii port o perioada de aproximativ 1 saptamana, o sa scriu pe larg despre ei, cum m-am simtit purtandu-i, cum vad prin ei, etc. Tot atunci, o sa va vorbesc pe larg si despre cum puteti sa beneficiati de oferta lor cu transportul gratuit :)

Le multumesc mult celor de la Firmoo pentru atentia cu care m-au tratat si proptitudinea cu care au raspuns intrebarilor legate de produse! 


*ochelarii au fost trimisi spre testare de catre Firmoo


Puteti sa-mi trimiteti mailuri pe laurenscaffe(at)ymail(dot)com
Va pup!
XOXO.