sâmbătă, 9 iunie 2012

Review: Vichy Normaderm Tri-Activ

Hey ♥

Va aratam in postarea de ieri un produs care mi-a placut mult in luna mai si pe care l-am folosit aproape in fiecare seara, dupa demachiere. Stiti deja, probabil, ca imi plac produsele Vichy si am fost mai mereu incantata de rezultatele obtinute atunci cand le folosesc. Au mai dat gres pe ici pe colo, dar ce-i al lor, e al lor.

AS: nu am poze before/after pentru ca nu consider produsul unul destinat tratarii problemelor tenului, ci ingrijirii zilnice a acestuia.


Descriere neoficiala: Vichy Normaderm Tri-Activ Cleanser pentru ten acneic
Ce promite: "Elimina excesul de sebum si impuritatile, ajuta la deblocarea porilor, matifiaza tenul si uniformizeaza pielea"
Face? Da.
Parere personala: In primul rand, trebuie sa specific faptul ca eu folosesc produsul doar ca unul de curatare/exfoliere, nu masca.

Imi place ambalajul, e foarte igienic si pot sa dozez foarte bine cantitatea de produs necesara.. Nu trebuie mult deloc, e foarte economic, avand in vedere ca nu il folosesc zilnic, evident din cauza particulelor exfoliante pe care le are in compozitie.

Mirosul m-a cucerit pe loc, e usor dulceag, floral si nu persista deloc pe ten, dar lasa o senzatie foarte light dupa ce il folosesc.. Daca ati mai citit reviewuri scrise de mine, stiti cat de important e aspectul pentru mine atunci cand aleg un produs, mai ales unul pe care sa il folosesc zilnic.

Curata bine tenul de impuritatile ramase dupa demachiere. Se poate folosi si ca masca, dar o singura data l-am lasat putin mai mult pe ten si nu mi-a fost chiar ok dupa, in sensul ca am observat zone reduse in care ma iritasem.. In schimb, il folosesc cu placere ca si cleanser/exfoliant aproape zilnic. Stiu ca un produs exfoliant trebuie folosit mai rar, dar particulele din Normaderm nu sunt mari si nu simt nevoia de a lasa mai multe zile intre aplicari, e exact atat cat imi trebuie.


Nu am poze before/after pentru ca, asa cum am scris si mai sus, nu il consider un produs tratament, ci de ingrijire si intretinere a tenului. Totusi, am observat imbunatatiri considerabile la nivelul tenului, pare mai luminos, mai aerisit si cel mai important, il simt curat in intregime! Si avand in vedere praful si toate impuritatile care ajung pe el in timpul zilei, consider ca Normaderm si-a facut treaba de care aveam nevoie :)

Cantitativ e destul de ok, 125 de ml par sa ajunga o perioada destul de indelungata, tinand cont de faptul ca la o folosire trebuie o cantitate foarte mica, iar aplicarea nu e zilnica.

Biggest plus: desi e un produs destinat tenului acneic, nu usuca!


Nu-mi place ca nu-l pot folosi ca masca :( N-am inteles de ce nu mi-a facut bine, e acelasi produs pana la urma, dar o sa trec peste si voi cauta masti in alte produse..

Am cautat pretul, pentru ca eu l-am primit in campania de testare Vichy Normaderm, si am gasit undeva in jurul a 57 de lei. Cam multicel as zice, avand in vedere ca nu e un produs exclusivist, se gasesc si alte cleansere la fel de bune, dar la preturi mai acceptabile.

Overall imi place foarte mult si il folosesc cu drag si incredere, dar nu stiu daca l-as recumpara.. Pretul mi se pare usor exagerat, dar daca l-as gasi la oferta, cel mai probabil m-as gandi serios sa-l reachizitionez :) Ca in cazul altor multe produse pentru ingrijire pe care le folosesc, nu imi permit sa-l recomand nimanui, dar daca aveti ocazia sa il incercati, I'd say go for it, mai ales daca stiti ca produsele Vichy vi se potrivesc si va plac.


Pret: 57 lei.
Unde il gasiti?
Farmacii.
O sa mai cumpar?
Nu stiu.
Nota: 8/10 - in principal pentru pret.

(produsul a fost primit spre testare in cadrul campaniei "Testeaza Normaderm cu mine!"; parerea exprimata si experienta mea cu produsul sunt obiective fata de campanie)


Puteti sa-mi trimiteti mailuri pe laurenscaffe(at)ymail(dot)com
Va pup!
XOXO.