luni, 25 iunie 2012

NOTW: Old habits die hard.

Hey ♥

Nu-i asa ca s-a mai racorit afara? :D Am reusit sa stau cu geamul deschis in sfarsit, dar parca tot intra un aer mult prea cald.. Sper sa mai tina vremea asta cateva zile, ba chiar as accepta sa ploua cate putin. Nu de alta, dar cel mai bine se invata pe ploaie, nu-i asa? :)

Sunt intr-o saptamana contra-cronometru si am foarte multe de facut asa ca majoritatea postarilor vor fi programate, dar ma gasiti pe Facebook cu cea mai mare placere, feel free to write :) De cand au schimbat politica Facebook-ului, parca vorbesc singura pe pagina.. 

Am ales titlul asta pentru NOTW pentru ca french-ul clasic este de departe, pentru mine, unul dintre cele mai frumoase modele de manichiuri. Arata atat de "clean & tidy" si ingrijit, in primul rand, incat tot timpul incerc diferite combinatii, sa vad care mi se potriveste. Acum o port pe aceasta.

  • Farmasi, nuanta 00 - alb
  • Flormar Supershine, nuanta 22 - top coat

Imi place la nebunie, mai ales ca albul nu se vede in contrast cu nuanta unghiei naturale.

PS: short on photos again, cred ca se vede destul de clar din cele 2 postate.





Puteti sa-mi trimiteti mailuri pe laurenscaffe(at)ymail(dot)com
Va pup!
XOXO.