duminică, 24 iunie 2012

First Impression: Ivatherm (I)

Hey ♥

Daca ma urmariti pe Facebook (si ati bifat si optiunea de Show in Feeds, la butonul de Liked) ati aflat probabil ca si eu sunt una dintre trenderitele campaniei Ivatherm organizata in cadrul Trender.ro. A trecut deja o saptamana de campanie din cele 4 alocate si majoritatea fetelor au inceput sa testeze produsele. Ati vazut cu siguranta cat de des s-a scris in ultimele zile despre produsele Ivatherm si ati citit cel mai probabil si parerile fetelor. 

Eu am ales sa astept o saptamana pana sa scriu pentru prima data despre produsele primite in campanie. Prima impresie o fac intotdeauna dupa cateva zile de testare, in niciun caz doar la vederea produsului sau dupa doar 1 zi, si nici nu am gasit ceva interesant in a va arata ce am primit. Din nou, daca ma urmariti pe Facebook, ati vazut acolo, actualizez mai des decat pe blog :) 

Ce am avut de testat: 

  • Gel de curatare Ivahidra+ pentru ten uscat si atopic
  • Spray protectie solara Ivatherm SPF 50+
  • Apa termala Ivatherm

Despre apa termala voi face o postare separata, putin departe de campania Trender pentru ca e doar o apa termala, nu consider ca e ceva de testat :)) O sa vedeti postarea respectiva si o sa intelegeti la ce ma refer :D


Gelul de curatare Ivahidra+ este destinat tenului uscat si atopic, nicidecum tipului meu de ten. De ce l-am ales? Pentru ca mie, pentru un ten mixt cu tendinte de ingrasare si acneice, imi fac cel mai bine produsele pentru ten uscat. Nu mai folosesc creme pentru ten mixt de aproape 1 an si cred ca a fost cea mai buna alegere pe care am facut-o in ceea ce priveste rutina ingrijirii tenului. Long story short: tenul meu e suficient de hidratat incat nu mai simte nevoia secretiei excesive de sebum cu care ma confruntam inainte. 

Pe scurt, pentru ca va urma cu siguranta reviewul dupa 4 saptamani al gelului de curatare, e un produs ok. Nu extraordinar, nu miraculos, pentru ca e doar un gel de curatare, dar imi place la nebunie si l-am folosit zilnic de 2 ori pe zi, dimineata si seara. Are pompita, ceea ce ma ajuta sa dozez foarte bine cantitatea, iar tenul il simt foarte curat dupa ce il folosesc. 

Punct negativ? Pana acum, mirosul! E ingrozitor, trust me, n-am mirosit niciodata un produs cu asemenea aroma si in primele zile a fost un chin sa-l folosesc, no joke. Miroase a.. imbacsit, pentru mine. Pe ten ramane putin mirosul, dar dispare pe parcursul primei ore dupa spalare. 


Spray-ul pentru protectie solara cu SPF 50+ l-am testat doar cateva zile, cat am iesit din casa. E prima data cand folosesc un SPF atat de mare, dar am observat ca in ultimii ani am avut probleme cu arsurile solare din cauza radiatiilor tot mai puternice. Asa ca am ales ceva pe masura, de curiozitate mai mult, sa vad daca am probleme in continuare, si vara asta. Bineinteles ca 4 saptamani nu sunt de ajuns pentru testarea lui, dar sunt un punct de reper pentru cine este tentat sa-l achizitioneze pe parcursul verii. 

Mi-a placut foarte mult mirosul care ramane pe piele dupa aplicare (de trandafiri mi se pare), intra foarte ok in fiele, fara sa lase pelicula aceea cu care eram obisnuita de la alte creme si faptul ca are pompita e un plus mare. De fapt, e ca un spray, ideal pentru a doza exact atat cat trebuie :D

Punctele lui negative ar fi, fara dar si poate, ingredientele iritante din compozitie. Il alesesem pentru a-l folosi pe ten, dar nu am verificat ingredientele inainte si am observat ulterior ca are in compozitie alcool. E un iritant mult prea puternic pentru tenul meu si mi-e teama ca mi-l va usca, de unde iar o secretie excesiva de sebum.. Imi pare rau ca nu-l pot folosi pe fata, mi-ar fi placut SPF 50+ pentru ten. 


Campania Trender face referire la lucrurile pe care fiecare dintre noi le imparte cu femeile din viata noastra. Asa ca am avut de ales o partenera de campanie, care va incerca odata cu mine alte 3 produse. Am ales-o pe mama pentru ca este, fara dar si poate, cea mai importanta femeie din viata mea (si va fi intotdeauna). Ea va testa o crema de fata antirid pentru ten sensibil, acelasi spray cu SPF 50+ si o apa termala. O sa revin bineinteles cu parerile ei intr-o postare in timpul saptamanii, tot prima impresie. 


Multumesc mult celor de la Trender.ro pentru suportul pe care mi l-au oferit in rezolvarea unor mici probleme in campanie si celor de la Ivatherm.ro, amandurora pentru organizarea unei campanii atat de frumoase, in care 100 de bloggerite au avut ocazia sa multumeasca la randul lor, altor 100 de femei importante din viata lor :)



Puteti sa-mi trimiteti mailuri pe laurenscaffe(at)ymail(dot)com
Va pup!
XOXO.