miercuri, 20 iunie 2012

Mini Haul: Essence, Avon, Oriflame

Hey ♥

Am intrebat pe pagina de Facebook ce ati vrea sa cititi astazi, un haul in care sa va arat ce mi-am achizitionat in ultima vreme sau prima impresie despre produsele Ivatherm din campania Trender. Probabil ati vazut deja multimea de postari despre Ivatherm si ati zis haul. 

Nu va asteptati sa vedeti totusi prea multe, am mentionat si in titlu ca e "mini". 


Monica m-a ajutat acum cateva saptamani sa fiu fericita posesoare a catorva produse pe care mi le doream de la Essence. Mi-am luat 2 oje din gama Nude Glam, nuanta 03 Cookies and Cream (cea din stanga in poza) si 07 Cafe Ole. Imi plac la nebunie, sunt 2 nude-uri perfecte pentru mine, cel putin 03 se potriveste tonului pielii mele foarte bine si e putin glittery. 07 este un maro-gri mat. Au costat 14 lei amandoua si au 5 ml.

Pensula pentru blush o comandasem pentru cineva, dar s-a razgandit cand a vazut ca are manerul mic si a ramas la mine. Mi-a facut o bucurie, pentru ca imi place foarte mult si numai pe ea am folosit-o de cand am primit-o de la Monica :D Are perii sintetici si a costat 15 lei.


De la Avon mi s-a facut dor de lotiunile de corp parfumate asa ca am "pacatuit" cu cea cu aroma de cirese de la Naturals. A fost in jur de 9 lei si are 250ml.

Mastile Planet Spa sunt unele dintre preferatele mele, singurele pe care le folosesc de altfel. Acum am incercat-o pe cea cu unt de shea, hidratanta.. Nu am folosit-o decat de 2 ori pana acum, dar n-am avut reactii alergice. A costat 12 lei (cred ca cea mai buna oferta pe care am gasit-o pana acum la Planet Spa).

Rujul a fost neasteptat, nu-mi planuisem sa-mi mai cumpar vreunul pana la sfarsitul verii pentru ca deja am strans prea multe, dar mi-am dorit foarte mult o nuanta de rosu burgund, grena. So here it is, am riscat, pentru ca mi-era teama ca nu se va potrivi culoarea in realitate cu cea din catalog, dar este exact ce mi-am dorit si perfect mat! Nu mai tin minte exact pretul, undeva in jurul a 12-13 lei. Nu stiu gama, pentru ca nu scrie nimic pe el, dar poate il stiti dupa ambalaj.


Oriflame e firma de la care imi comand intotdeauna rimelul Wonderlash pentru ca este, pana in prezent, cel care mi se potriveste cel mai bine! De data asta am mers spre un glos, pentru ca nu am mai folosit unul de foarte mult timp si am ales din gama Very Me nuanta Light Peach. Nu stiu cum sa va explic ce aroma are, dar l-as folosi in continuu. Si a fost doar 8 lei.



Voi cu ce v-ati "cadorisit" in ultima perioada si de care sunteti bucuroase?


Puteti sa-mi trimiteti mailuri pe laurenscaffe(at)ymail(dot)com
Va pup!
XOXO.