vineri, 4 martie 2011

Random talk + Music

Heeeey!

sursa foto: dailydreamdecor.com

I'm so happy today si am vrut sa va impartasesc putin din bucuria mea, poate mai uitati ca aseara a nins si s-a dus o speranta de primavara :))
In sfarsit am terminat sesiunea si am tot weekendul doar pentru mine! De luni incepe iar nebunia, dar e fun, ne distram :D Azi am avut ultimul examen, poate cel mai usor din toata sesiunea si am fost tare bucuroasa cand am iesit din sala cu carnetul in mana si examenul trecut :)) Ce mi-a atins orgoliul si mai mult a fost o intamplare dinaintea examenului. Sa va povestesc, sa nu va povestesc.. Well there it goes!

Eram pe cale sa intram in sala si de la capatul holului se aude o voce a unui coleg "Sa picati toate!" :| How sick is that? Ok, nu poate sa ne suporte, ok, nu ii place de noi, dar.. sa urezi asa ceva unor colege inainte sa intre intr-un examen (care pana la urma, indiferent cat e de greu sau usor, tot examen e, tot restanta poate sa ramana) mi se pare sick! Why did this make my day? Pentru ca, desi nu ar fi trebuit, m-am simtit bine sa stiu ca e cineva care sa se oftice si pe reusitele noastre, pentru ca muncim enorm pentru orice lucru pe care il facem si desi nu mereu ne alegem cu laude, meritam ceea ce primim. N-am luat nimic stand acasa si uitandu-ne la televizor sau plimbandu-ne in mall.. we did work..

Anyways, am scapat, gata! Acum pot sa ma bucur si eu de putin timp liber, am cateva taguri de facut pentru blog, un review on the run si.. lots and lots of plans! :D Dar in primul si in primul rand vreau sa ma bucur de soare, de primavara, de martie, de aer curat.. I so missed it!!

Today's song:



Va doresc o zi superba, sa va bucurati de weekend :D


Puteti sa-mi trimiteti mailuri pe laurenscaffe(at)ymail(dot)com
Va pup!
Take care!
XOXO.