joi, 3 martie 2011

February's Faves & Happy Spring.

Heeey! :D

Imi pare rau ca am ratat 1 Martie pe blog, dar zilele astea mi-am luat "liber" special pentru ultimul examen. Yey, se termina in sfarsit si la mine!! Maine e ultima zi de sesiune & I'm happy, sper si de la examen sa ies tot cu atitudinea asta :))

Va doresc o primavara frumoasa, cu tot ce va doriti voi in plus. Soare mult si fara zapada! Vad ca vremea incepe incet incet sa revina spre primavara, mai trebuie sa se topeasca zapada asta si gata! :D Desi recunosc, urasc sa merg pe strada si sa-mi pice bucati intregi de zapada in cap. But hey, there's a price to pay for spring :))

Nu vroiam sa avansam prea mult in martie si iar sa uit de favoritele lunii. Nu sunt atat de multe ca in restul lunilor pentru ca, fiind in sesiune toata luna februarie, nu prea am acordat mare atentie produselor. Dar au fost totusi cateva pe care le-am folosit zilnic si mai ales atunci cand ieseam din casa :D


O sa scriu foarte pe scurt despre fiecare pentru ca momentan ma pregatesc de ultima zi de invatat :( Stiti voi, ziua de dinaintea examenului in care invatam 3/4 din materie :))

  • Corector NYX, nuanta Light - Imi place la nebunie corectorul asta, acopera foarte bine si nu mi se pare ca incarca deloc zonele in care il folosesc. Acopera foarte bine roseata si ce e mai important, cearcanele. We all need a good concealer in perioada de examene :D
  • Fard ELF Brownstone - L-am tot laudat prin alte posturi, mi se par niste farduri nude destul de bune. Deja a inceput sa mi se consume culoarea cea mai deschisa :(( Ok, ok, am abuzat putin de ea!
  • Pensula Smudge Eye, ELF - Desi initial m-am enervat cand am vazut-o in pachet, pentru ca nu o comandasem, trebuie sa recunosc ca mi-e de mare folos si am folosit-o aproape zilnic :D Love it now!
  • Balsam de buze no-name?! - L-am cumparat in ianuarie pentru ca mi-era frica de gerul de afara si aveam nevoie urgenta de un balsam puternic. N-am vrut sa-mi cumpar iar Nivea pentru ca dupa parerea mea, sunt cele mai proaste balsamuri de buze. But oh well.. Si am gasit in Mega Image balsamul asta la 4 lei. E chiar foarte bun, rezista pe buze destul de mult cat sa ma protejeze cand merg pe strada si bate vantul. N-am mai avut deloc probleme cu buzele uscate :)
  • Ruj ELF Seductive - Desi pe site arata o total alta culoare, am citit si am cautat multe reviewuri si swatchuri si am crezut ca e o culoare rosie/corai. Nu e, dar e un rosu/roz foarte frumos si l-am purtat aproape zilnic luna trecuta..
  • Dove Intensive Hand Cream - gotta love this baby! I-am facut un review aici si parerea mea despre ea e aceeasi inca de atunci!

And that's about it! :D

Am primit cateva taguri, dar vreau neaparat sa-l fac pe cel de la Adina si Choco, cu primavara :D Asa ca promit solemn, cum ma eliberez de sesiune, primul lucru pe care il fac (dupa o zi de somn) e tagul respectiv :D

Puteti sa-mi trimiteti mailuri pe laurenscaffe(at)ymail(dot)com
Va pup!
Take care!
XOXO.