sâmbătă, 19 februarie 2011

Update: review Crema exfolianta Bioten

Hey!! :)

Va mai amintiti reviewul la crema asta de la Bioten? Si cat de incantata eram de ea?

Well am luat o maaare pauza de la a o mai folosi si zilele trecute mi-am amintit de ea. Cum am inceput deja incet incet sa scap complet de problemele tenului, am zis ca n-are cum sa-mi faca rau.. Think again!

M-am spalat cu ea normal, cum o faceam si inainte, si mi-a lasat apoi o senzatie foarte placuta, de piele curata, fina.. Miros placut. Efecte? Pai pe moment, ok, dar de durata? NU!

A 2a zi m-am trezit cu mici cosulete, in special pe obraji, sub osul obrazului.. What was that?! Sa-mi fi revenit problemele de dinainte? N-avea cum, inca sunt sub tratament si tenul meu raspundea, nu aveau de ce sa recidiveze vechile probleme. Asa ca I blamed it on this little.. thing! N-am folosit nimic altceva care sa aduca la aparitia cosuletelor (repet, sunt foarte mici, dar destul de multicele..). Tenul meu si-a schimbat si textura, din mixt, in uscat/sensibil, iar crema asta era pentru ten mixt. Nu stiu cat sa fi influentat lucrul asta, nu mi-am simtit fata deloc mai uscata dupa ce am folosit crema, dar probabil particulele din ea au avut un rol acolo..

Anyway, am incercat sa remediez problema, a inceput sa fie mai ok acum, dar tot se mai vad, nu dispar peste noapte, asa cum apar.

Concluzie: Crema asta o sa mearga la cineva cui ii face chiar bine, am folosit-o doar de cateva ori, dar nu.. Daca nu merge, nu merge, nu insistam :D
Nu spun ca nu e buna, va spun doar ce mi s-a intamplat mie de la ea. Remember, toate avem tenurile diferite si ceea ce mie mi-a mers rau, poate voua sa va faca bine. Daca ati gasit produse despre care aveti aceeasi parere ca si mine, produse care atat mie cat si voua v-au facut bine sau rau, atunci inseamna ca ne potrivim cat de cat la tipul tenului si la necesitatile acestuia.
But again, doar pentru ca mie mi-a facut rau, nu inseamna ca si la voi va avea acelasi efect :)

Tip: Va recomand totusi sa folositi exfoliante naturale, ganditi-va exact cum actioneaza un astfel de produs, e menit sa curete in profunzime, deci cu cat mai natural, cu atat mai bine.


Puteti sa-mi trimiteti mailuri pe laurenscaffe(at)ymail(dot)com
Va pup!
Take care!
XOXO.