vineri, 11 februarie 2011

Random talk: It's gone it's gone!

Hey loves! :D

Am avut o saptamana ingrozitoare, luni, marti si miercuri am avut cate 2 colocvii/examene in fiecare zi! Cum ajungeam acasa, abia aveam timp sa mananc si apoi sa ma apuc de a 2a zi, de citit/invatat/repetat :( It's finally gone, de maine incepe oficial sesiunea, mai am 4 examene, dar cu o distanta de 5 zile intre ele.. Thank God, desi cand ma gandesc la cantitatea de cursuri care ma asteapta, 5 zile se transforma in 2!

But oh well, trecem si peste astea 4 examene, sper cu bine. O sa tot lipsesc zilele astea pana imi revin dupa saptamana asta, a fost prea muuuult! Anyway, sa stiti ca eu tot mai intru, va citesc in fiecare zi blogurile, ati vazut probabil si comentariile, dar pe blog aici o sa revin mai rar cel putin zilele astea..

Felicitari celor ce au terminat sesiunile si bafta celor care inca mai au!

Puteti sa-mi trimiteti mailuri pe laurenscaffe(at)ymail(dot)com
Va pup!
Take care!
XOXO.