duminică, 6 februarie 2011

Sunday's Post: Graba strica treaba

Hey girls!

Sunt atat de bucuroasa ca s-a mai incalzit afara, in sfarsit se mai topeste din gheata asta!! (toata saptamana am stat cu groaza ca o sa alunec si o sa mor :))) I'm alive! :))

Anyway, vroiam sa va povestesc, fiind duminica, despre o chestie de care mi-am dat se ama zilele trecute. Am facut acum ceva timp un review la o crema de la La Roche Possay, in perioada cand trimiteau ei mostre celor 1000 de persoane care sa le incerce produsele. Am scris si eu despre pachetul primit si am facut si un mini review la crema Effaclar K, de care eram foarte multumita.

Intre timp, mi-am mai schimbat parerea, si azi am dat de reviewul facut atunci.
Review Effaclar K [here!]
I-am dat eu 10/10? Am scris tot eu ca vreau sa mi-o cumpar full size? :| Well, things change!
Intre timp, din lipsa de fonduri financiare destul de severa (exagerez!), a trebuit sa renunt la ideea de a-mi achizitiona crema asta si bine am facut. De ce? Pai nu pentru ca n-ar fi buna, dar nu e buna pentru mine! In urma unui tratament (o sa vorbesc pe larg despre asta, promit, am in gand de foarte mult timp) mi s-a schimbat tipul de ten, din mixt in uscat/sensibil. Asa ca implicit s-au schimbat si necesitatile lui.

Daca fac o comparatie cum arata tenul meu in perioada cand foloseam LRP si cum arata acum, well, I choose present time! Cred ca am fost foarte entuziasmata de crema de la LRP si asta m-a impiedicat sa ii fac un review cat mai corect in ceea ce priveste bineinteles efectele ei asupra pielii mele.

Nu spun ca nu este o crema buna, doar ca nu mi se potriveste mie, cel putin nu atat de bine pe cat a reiesit din reviewul respectiv, facut atunci. So, graba chiar strica treaba, iar entuziasmul in ceea ce priveste un produs, ne poate face sa gresim, poate nu e cel mai potrivit, poate nu e atat de extraordinar pe cat ne asteptam sa fie, dar ne atrage spre un review bun si asftel il recomandam si altora.

In concluzie, crema LRP Effaclar K e buna, but not for me, not anymore!


|Am văzut| Dr G Medical Examiner pe Discovery |Am ascultat| Bruno Mars - Grenade |Am citit| Parazitologie :)) |Am făcut| Curat prin casa |Am mâncat| Cremschnit! |Am băut| Apa plata si un cappuccino|Am gândit| Ca mai am inca foarte mult de invatat si timp putin!|M-am bucurat| Ca i-am vazut pe ai mei |M-am enervat| Ca am dureri ptr perioada aia |Mi-am dorit| Sa dorm mai mult :"> |Click| Facebook, mail si bloguri|M-am mirat| Ca a trecut deja o saptamana si nu stiu cand :|


Puteti sa-mi trimiteti mailuri pe laurenscaffe(at)ymail(dot)com
Va pup!
Take care!
XOXO.