duminică, 20 februarie 2011

Music: Nicolas Jaar - Stay in love

Hey!! :D

Nu stiu cate/i dintre voi veti avea rabdare sa ascultati melodia asta, poate o stiti deja.. Daca nu, puteti sa ii dati play in timp ce cititi si alte bloguri/siteuri.

Mie personal melodia asta imi da o stare de relaxare, imi place sa o ascult cand n-am rabdare de altceva I don't know, strange feeling :) Let me know how you feel :D



|Am văzut| Secvente din Romanii au talent |Am ascultat| Nicolas Jaar - Stay in love |Am citit| "Intoxicatii cu plante" |Am făcut| Unghiile :D |Am mâncat| Salata de rosii cu condimente |Am băut| Salitos (ups!)|Am gândit| Ca mai am 2 saptamani de sesiune|M-am bucurat| Ca am fost la cumparaturi cu sora mea |M-am enervat| Ca e un dezastruuu de foi la mine pe birou |Mi-am dorit| Sa mai fi stat aseara in oras |Click| Blog, FB, mail, Youtube|M-am mirat| Ca am citit ca mustarul este o planta care provoaca intoxicatii.. interesting :))


Puteti sa-mi trimiteti mailuri pe laurenscaffe(at)ymail(dot)com
Va pup!
Take care!
XOXO.