sâmbătă, 20 noiembrie 2010

Tag: My Make-up Story + Music

Heeey!

Am citit azi la Koko un tag care mi s-aparut tare haios si interesant, "My Make-up Story" si cum ea a taguit mai departe petoata lumea, m-am gandit ca ar fi dragut sa-l fac si eu :D So here's my story, ce-i drept cu mici ezitari pentru ca nu prea mai tin minte de cand m-am apucat de make-up. (suna de parca as face machiaj profesionist sau de parca as machia zilnic pe cineva nou :)) which is not true)

♥ My Make-up Story ♥

1. Ce varsta aveai cand ai inceput sa te machiezi?

A fost undeva pe la 17 ani, in clasa a 11a mai exact, atunci am inceput sa nu mai renunt de pe o zi pe alta la rimel. Nu foloseam nimic pentru ten, dar de prin clasa a 11a, rimelul a devenit indispensabil. De machiat prima data cred ca s-a intamplat cand eram in generala, cand ma "prosteam" cu niste farduri primite cadou de la matusa mea, dar asta numai prin casa :))

2. Cum ai devenit pasionata de make-up?

Cand am descoperit prima data tutorialele de make-up de pe YT. Imi placea foarte mult de Marlena, de la MakeupGeek.com, ea a fost primul make-up guru pe care l-am urmarit pe Youtube. Asta undeva prin anul 2008. Imi placea foarte mult sa vad cate idei noi avea si mai ales felul cum amesteca ea culorile cu ajutorul pensulelor. Datorita videourilor ei mi-am cumparat si eu primele pensule si am renuntat la buretei, si de atunci parca machiajul a devenit o placere mai mare decat era inainte :D

3. Care sunt cateva din firmele tale preferate?

Daca ar fi vreo firma la care n-as renunta, cred ca ar fi Maybelline. Nu m-a dezamagit niciun produs de-al lor pana acum si ca si calitate pret, pentru mine sunt ok. Alte firme pe care le mai folosesc sunt ELF, NYX, Rimmel, Alix Avien, Avon sau Oriflame. Fiecare dintre firmele astea au produse care mi-au atras atentia si pe care le folosesc aproape zilnic.

4. Ce inseamna make-up-ul pentru tine?

Hmm.. In afara de un necesar inainte de a iesi din casa, make-upul pentru mine e un mod de a ma relaxa. Imi place ca, cu ajutorul unui machiaj,imi pot pune in evidenta trasaturi care altfel ar putea trece neobservate,imi place ca-mi pot contura ochii, imi ofera mai multa expresivitate si profunzime. Machiajul este si acel boost de incredere de care am nevoie in fiecare zi, ca sa ma simt eu. :D

5. Daca ai putea sa porti doar 4 produse pe fata, care ar fi acestea?

Concealer, fdt, blush si rimel.

6. Ce-ti place cel mai mult la make-up?

Ca pot incerca diferite tehnici in fiecare zi si ilpot schimba in functie de starea pe care o am, de evenimentul sau locul in care trebuie sa fiu la un moment dat. Si probabil mai ales, imi place ca imi da increderea in mine de care am nevoie pentru a ma descurca in fiecare zi.

7. Care este parerea ta in legatura cu firmele low-end vs. cele high-end?

Produsele high end nu sunt intotdeauna cele mai bune, dar trebuie sa recunosc ca, desi nu detin multe produse de acest gen, cele pe care le am si le-am folosit de-a lungul timpului au sau au avut o calitate incontestabila. Prefer totusi sa imi retrag privirea de la firma, fie ca este high end sau low end, ma intereseaza ca un produs sa faca ceea ce trebuie si pentru ce a fost conceput, sa nu dauneze in niciun fel tenului meu.

8. Ce sfat ai da unui incepator?

Sa exerseze foarte multsi sa stie sa se inspire de la persoane care stiu ce fac. In ceea ce priveste make-upul, daca ar fi sa dau un sfat cuiva care vrea sa invete o anume tehnica sau sa realizeze un anumit tip de machiaj, sa vizioneze multe tutoriale pe YT, sa se inspire de acolo, sa "fure tehnica" altora care se pricep. "Not anyone can be a great artist, but a great artist can come from anywhere." asa ca nu va fie frica sa incercati.

9. Ce make-up trend n-ai reusit nicioada sa intelegi?

Buze conturate puternic, cu nuante inchise pana la negru, si apoi colorate cu nuante deschise, sidefate. EW. :|

10. Ce crezi despre comunitatea de beauty de pe Youtube/Blogspot?

Imi place sa cred ca fac parte din ea. :D Desi recunosc pana acum cateva luni nu stiam ca exista, ma bucur ca am descoperit-o si ca mi-am dat seama ca fetele care fac parte din ea sunt si ele oameni ca noi toti, ce-i drept putin mai curajoase, pentru ca se expun atat de mult la criticile celor din jur, dar le admir pentru puterea de a impartasi cu cei care le urmaresc, pasiunea pentru beauty.

Tagul mi s-a parut foarte dragut si sunt convinsa ca, cum azi a circulat pe majoritatea blogurilor, am ajuns sa ne cunoastem mai bine, citind de la una la alta, numeroase si diferite povesti despre make-up.

Va las si o melodie care o pregatisem intr-o postare pentru astazi, mie imi place enorm de mult varianta asta! :D


Imi place foarte mult vocea ei, iar interpretarea de la AOL m-a surprins, stiam ca Alicia canta foarte bine, dar asa? Mi se face pielea de gaina de cate ori ascult varianta asta, sincer, imi place mai mult decat prima varianta a melodiei cu Jay! Love it ♥

Va pup!
Take care!
XOXO.