duminică, 7 noiembrie 2010

Sunday's Post: Nature's Remedies

Hey!! ♥

Sper ca ati avut un weekend placut, mai ales ca vremea a tinut cu noi si am putut sa ne mai bucuram putin de soare! Mie cel putin mi-era dor sa fie cald afara si a fost foarte placut sa ma bucur de vremea asta buna tocmai in weekend, cand am prins si timp liber :D Hope you enjoyed that too :D

Postul de Sunday Afternoon s-a transformat azi in Sunday's post, pentru ca la ora asta numai afternoon nu mai e.. Dar abia acum am prins putin timp sa si postez, my bad..
Azi ma gandisem sa scriu despre total altceva, dar mai devreme, cand imi impachetam ultimele lucruri pentru Bucuresti, (in fiecare weekend, plec acasa de la Bucuresti - ca sa intelegeti de ce imi fac eu asa des bagajele pentru saptamana) am dat de 2 seturi primite cadou, fiecare continand produse Nature's Remedies.

De curiozitate, le-am desfacut si m-a "lovit" (ca asta a fost si senzatia!) un miros puternic de lavanda si grepfruit. Am cautat firma pe net pentru ca eram foarte curioasa sa vad ce alte produse mai au si am dat de siteul lor, pe care n-am gasit prea multe lucruri, dar poate pe voi va intereseaza.

Ce spun ei despre.. ei: Natures Remedies are a New Zealand company who provide herbal supplements and remedies to maintain your emotional and physical health and well being. We have a range of natural remedies available for depression help and we also can provide you with a herbal remedy to relieve symptoms of anxiety, panic attacks and insomnia. “Each morning we are born again. What we do today is what matters most.” - Buddha

O sa va arat si ce-am gasit eu in pachetele primite cadou:

Erau 2 pachete diferite. Primul continea produse pe baza de lavanda si avea un gel de dus, un sapun solid si un suport pentru betisoare parfumate, cu niste piramide care trebuiesc arse pentru aroma :-? Mai exista si un plic cu niste frunzulite, probabil de lavanda, tot pentru aroma.
Al 2lea pachet continea produse pe baza de grepfruit si am gasit un gel de dus, un sapun solid si o lumanare parfumata.

Ambele pachete au arome foaaaarte puternice, le-am transportat de acasa in geanta si imi miroase acum atat de frumos!! Abia astept sa le incerc, dar imi trebuie putin timp sa ma pot bucura de ele, nu vreau sa le risipesc :))

In poza am mai pus si un saculet cu 6 cuburi pentru baie de la Sabon, l-am primit si pe acela cadou, dar de Sabon sigur ati auzit, se gasesc multe magazine prin malluri :D Ce am eu sunt niste cuburi solide cu sare de baie, am folosit mai demult o sfera (se gasesc si la Bamboo) si mi-a placut. Ma bucur ca am dat si de cubuletele astea, sigur o sa ma rasfat intr-o dupa amiza libera :D

Voua va place sa folositi produse aromate? Chiar va relaxeaza, asa cum sunt ele menite sa faca? Ce parere aveti?


Va pup!
Take care!
XOXO.