miercuri, 3 noiembrie 2010

DIY: Colier CC style, inspired by Koko

Hey!! ♥

Va mai amintiti DIY-ul lui Koko, cu acel cute necklace pe care l-a realizat ea? Mie una mi-a ramas gandul la el si cum am avut putin timp liber, am zis sa incerc si eu ceva, sa vad daca imi iese. N-am urmat tutorialul lui Koko pentru ca abia dupa ce am terminat mi-am dat seama ca seamana cu ideea ei.

Here’s what I made :D



De ce avem nevoie: lant, panglica subtire (eu am folosit una maro de la un alt colier), dupa preferinte, floare sau o brosa mai mare (eu am folosit una achizitionata de la Claudia) si multa multa rabdare.

La vechiul colier am facut poza dupa ce l-am desfacut deci nu va pot arata cum era inainte :(

Nu am fotografiat fiecare pas pentru ca intentia n-a fost sa fac un tutorial, ci sa incerc sa vad daca pot folosi lantul pe care il aveam de ceva timp si sa fac util colierul cu panglica pe care nu-l mai purtam. Lant asemanator gasiti la mercerie, eu l-am luat de la o geanta pe care n-am purtat-o decat de vreo 2 ori, dar gasiti la mercerie si auriu si argintiu. Eu am folosit argintiu.

O sa explic totusi pasii ca sa intelegeti ce am facut.

Dupa ce am desfacut colierul vechi cu panglica maro, am trecut-o prin zalele lantului si am innodat-o la capete. Trebuie sa aveti foarte mare rabdare, mai ales daca panglica este mai subtire decat diametrul zalelor, aluneca foarte usor. Dupa ce am terminat, am prins capetele libere ale lantului cu ajutorul unui instrument tare pentru ca mi-a fost imposibil sa le prind doar cu mana.

Floarea am prins-o diferit fata de cum a prins-o Koko pentru ca eu aveam o brosa, nu doar floarea, asa ca mi-a fost mai usor sa prind brosa de una din zale si apoi o pot prinde si de bluza, ca sa nu “fuga”, si astfel, lantul sta si la locul lui, macar intr-o parte :D

Mi s-a parut foarte usor de realizat desi recunosc, am pierdut vreo 2 ore pana am reusit sa desfac lantul si pana am prins bine panglica. Dar eu zic ca a meritat :)

Ce parere aveti de ce mi-a iesit? :D Voi v-ati confectionat vreodata ceva?

Va pup!
Take care!
XOXO.