vineri, 19 noiembrie 2010

Make-up: Cut-Crease style, inspired by Tiffanie + bonus

Hey there, beautiful bees!

Cum i-am promis lui Koko intr-un comentariu la o postare anterioara ca voi remedia absenta mea in postarile cu make-up, am profitat ieri de putin timp liber (& chef) si am cautat poze de inspiratie pe internet. N-am gasit mare lucru, asa ca am cedat repede, doar ca am gasit pe un site un photoshoot al lui Tiffanie, fosta membra a trupei Girlicious. (google that if this name is new to you). Mi-a placut tare mult machiajul ei si, desi stiu ca mie nu prea mi se potriveste tipul asta de machiaj din cauza ca am ochii suficient de mari si de rotunzi, iar cut-crease-ul nu-i face decat sa para mai adanci si mai rotunzi, am incercat totusi sa adaptez machiajul ei la trasaturile mele. Pe langa faptul ca nu detin o nuanta de cupru cum are ea pe pleoapa superioara, am incercat ceva mai soft pentru mine si am folosit un bej/auriu pal.

Poza de inspiratie:
My turn:
Imi pare rau ca pozele au un aspect blurry, din cauza efectului de bloom, pentru luminozitate, am obtinut si un aspect ciudat la piele.. :|
Nu am postat si produsele pentru ca se vede clar cam ce nuante am folosit, daca va intereseaza sa stiti ceva anume, intrebati intr-un comentariu si va raspund cu cea mai mare placere. Culoarea care la mine inlocuieste cuprul de la machiajul lui Tiffanie am obtinut-o amestecand mai multe nuante si tonuri de auriu si aramiu, astfel incat rezultatul final a fost un bej/auriu foarte deschis.
Nu cred ca mai are rost sa spun ca in realitate culorile par mult mai puternice si mai pigmentate. :D

Va pup!
Take care!
XOXO.