duminică, 17 octombrie 2010

Tag: What's in my purse?

Hey!! :*

Sper ca ati avut un weekend placut, fetelor, din pacate cam scurt pentru mine si pentru toate treburile pe care le aveam pregatite, de facut, dar asta e. Maine.. iar luni :( Pana atunci, m-am gandit sa fac un tag dragut pe care l-am primit sambata de la Koko. Thanks girl >:D< Reguli nu cred ca sunt, doar sa prezint ce am in geanta si sa dau mai departe tagul, so here we go :D

Am ales sa fac tagul acum pentru ca tocmai ce mi-am facut geanta pentru maine si era momentul oportun sa fac si poze inainte sa le aranjez.

Geanta:

E una dintre preferatele mele pentru ca nu are un stil bine definit, poate fi purtata si la un outfit mai sport/rock, dar si cu o pereche de cizme mai casual. Am cumparat-o de la Stradivarius (stiu, majoritatea lucrurilor mele, haine and stuff le am de la ei :)))) si am impresia ca era redusa la jumatate de pret pentru ca mi-am insusit-o pentru doar 45 ron.

What's in it?

Maine am ziua plina de laboratoare, de la 8 la 18 asa ca geanta mea nu va fi prea plina, doar strictul necesar, ca nu pot sa car dupa mine prea multe atatea ore. O sa le iau pe rand sa va "descifrez si poza".
  • Portofelul (cu Hello Kitty) mi l-am cumparat din Grecia acum 2 ani cred si surprinzator a rezistat atata timp. In el imi tin toate actele, de la buletin pana la abonamentele RATB si metrou, bani, carnet de student, etc :D
  • Caietul pe care am scrise toate laboratoarele. La sfarsit de semestru, rup din el foile si le aranjez in ordinea laboratoarelor. Asa am tot timpul la mine laboratoarele din datile trecute la mine si am si siguranta ca nu o sa le pierd prin casa sau pe la facultate, toate sunt in caiet.
  • Pixuri, desi cred ca doar vreo 2 mai merg folosite momentan :))
  • Carnetel de notat fel de fel de chestii importante, liste, etc.
  • Ochelarii de soare (daca maine e soare afara?) :)) Posibil sa ii las acasa totusi.
  • Elastic de prins parul + pins, nu prea pot sa ma despart de ele mai ales cand am laboratoare, unde trebuie sa-mi tin parul prins mai tot timpul.
  • Servetele
  • Apa plata - must have pentru ca am caderi de calciu :(
  • Mp3 Playerul - un super must have mai ales ca merg cu metroul o gramada de statii si dimineata imi trebuie ceva care sa ma trezeasca :))
  • Cheile - ador iepurele ala "urat" :)) si ursuletul are valoare sentimentala, si sora mea are unul identic, le-am cumparat cand am intrat eu in anul 1, pentru ca plecam de acasa :)
  • Telefoanele, Vodafone si Cosmote
  • Halatul pentru laboratoare - greeeeen :D
  • Portfardul, in care imi tin agrafele de par, elasticele, un creion dermatograf, balsam de buze, rujul si o pensula pentru blush.
  • Un baton Musli care nu apare in poza, dar mananc zilnic la facultate unul, si 2 sandvisuri.
In mare, cam asta port in geanta in fiecare zi, cu exceptia halatului, la care renunt in zilele in care am doar cursuri.

I want to take a look what's in Iguanita, Michelline, Sere & Sadie's bags!

Take care!
XOXO.


PS: Aveam pregatita pentru azi postarea cu produsele ELF si Avon, dar am ales sa fac tagul ca sa nu uit de el, ca sigur nu-mi mai aminteam..