miercuri, 13 octombrie 2010

Haul: Accesorii

Hey girls! Iar am lipsit o perioada de pe blog :( A venit sezonul racelilor, ugh, si de vreo 3 zile stau cu pachete de servetele dupa mine si ceaiuri.. Nu ma plang, inca nu mi-a crescut temperatura si nici nu sunt "blocata" la pat, ca alte dati, dar tot am starea aia de moleseala si de dormiiiiit toata ziua :( Noroc ca facultatea ma mai scoate din casa, ca altfel as dormi non-stop pana imi trece.

Cum azi am zi libera (I knowwww lucky me!) am zis sa profit si sa postez o bucata din haul, preferata mea de altfel, cu accesoriile pe care mi le-am mai cumparat in ultima perioada. Nu vreti sa stiti ce lupte am dus cu optiunile de la aparatul foto! Cum m-am mutat iar in Bucuresti, nu mai am lumina buna de acasa si trebuie sa ma descurc cu ce am aici. Un amarat de bec cu lumina galbuie! :| I hate economic bulbs!

Vreau sa va arat in primul rand accesoriile pentru gat, si anume 2 lanturi pe care le adooor.


Pentru detalii dati click pe a 2a poza ca e foarte mare si am folosit si macro.
Imi place mult ca, desi e incarcat, nu e greu delooooc. Nu-mi plac lanturile care atarna la gat si asta de cum l-am luat din magazin, mi s-a parut foarte usor. Inima din mijloc e cea mai mare dintre toate, are in jur de 4 cm latime, restul sunt putin mai mici. Imi plac mult detaliile florale de pe cele 2 inimioare de pe margini, sunt in relief si dau un aer vintage accesoriului. Ce mi-a placut foarte mult la el a fost ca nu e deloooc sparkly. Modelele de pe inimile mai mici mai iau din starlucirea inimii mari, care are putin efect de oglinda.. nu stiu daca m-ati inteles la faza asta, dar altfel nu stiu cum sa exprim :))

Magazin: C&A (Afi Palace)
Pret: 24,5 Ron


Al 2lea lant achizitionat e auriu si de asemenea, e si primul de culoarea asta pe care il posed :D


Imi plac foarte mult margelele de pe lant. Au diferite forme si marimi, iar modelele florale sunt superbe! Nu mai am nimic de genul asta si tare mandra sunt de el :)) Desi n-am fost convinsa din magazin daca sa-l cumpar sau nu, nu m-am putut abtine si mi l-am inchipuit in combinatie cu o camasa roz si un pulover crem pe deasupra. Cand am ajuns acasa, a fost primul outfit pe care l-am incercat si mi-a placut la nebunie, asa ca, am considerat ca am facut o achizitie buna :D


Magazin: C&A (Afi Palace)
Pret: 34 Ron


In afara de lanturile astea 2, mi-am mai luat 4 perechi de cercei, dar am uitat sa le fac poza si oricum nu prezentau asa mare interes, cel mai probabil o sa fac o postare cat de curand despre colectia de cercei. Nu sunt multi, dar culmeaaaa am primit request pe mail :)) De unde si pana unde, don't ask me :D M-am gandit sa fac despre toate accesoriile, voi ce parere aveti? V-ar interesa?

Haul-ul il voi completa maine, mai am hainele si my precious boots for winter! ♥
Mai pe seara vreau sa fac review la produsele de la ELF pentru ca stiu ca am tot spus ca voi face si am uitat complet de el! + ca ar fi cazul sa-mi spun parerea despre ele, am avut timp sa le incerc si sa-mi formez o idee despre calitatea lor :D

PS: azi e 13 :)) Voi aveti vreo superstitie legata de data de 13?

Take care!
XOXO.