vineri, 29 octombrie 2010

Tag: Ce nu as purta...?

Hey!

Am vazut ca circula de cateva zile tag-ul cu "Ce n-as purta" si cum mi s-a parut tare draguta ideea de a impartasi cu voi asta, am preluat-o si eu :D

So here we go :D
  • UGG boots - inainte sa ma "ucideti" sa va explic de ce nu.. Nu ca nu mi-ar placea (desi nici nu afirm ca imi plac), ci pentru ca nu mi se potrivesc. Am picioarele destul de subtiri, iar UGGs, prin definitie sunt cizme foaaarte groase. Nu mi-ar placea sa strige lumea dupa mine pe strada ca am niste caramizi in picioare :)) Nu vreau sa ma intelegeti gresit, imi plac UGGurile, sa le vad la altcineva, desi in ultima vreme, let's face it, toata lumea are.. In metrou ai cateodata impresia ca sunt fetele in "uniforme", nu fiecare imbracata dupa propriul stil. Anyway, nu critic pe nimeni care poarta UGGs, eu doar n-as purta :D
  • colanti - probabil la fel, din cauza ca am picioarele destul de subtiri, dar.. nici nu-mi plac.. De ce sa vrei sa iesi din casa in niste "ciorapi" mai grosi? :| Sunt ok colantii pentru sala de fitnes, pentru casa, pentru ca sunt extrem de lejeri si recunosc, acolo ii port si eu! Dar pe strada? Despre colanti si mai ales despre "specimenele" din malluri o sa scriu duminica mai pe larg :D So.. fara colanti!
  • cercei candelabru cu lanturi lungi - e de la sine inteles si cred ca orice ochi care are putin simt estetic vede ca, combinatia asta.. not working! Nu suntem un stativ de bijuterii si nici nu atragem atentia intr-un mod pozitiv daca ne accesorizam ca un pom de Craciun. Ori una, ori alta. A se intelege ca port ambele tipuri de accesorii dar separat!!
  • bluze/topuri/tricouri/camasi XS. NU se mai poarta "buricul la vedere" din anii '90. End of story, chiar nu e cazul sa lungesc explicatia la punctul asta..
  • decolteu prea generos - nici nu e cazul, si nici nu e estetic. Nu mi-a placut niciodata cum se vede si nici nu cred ca m-as simti bine intr-o bluza/top care sa nu acopere atat cat trebuie.
  • fusta creion - si regret, pentru ca imi place enorm de mult cum arata :( Dar fiind inalta si skinny, nu ma avantajeaza deloc, si de obicei, cand imi aleg o tinuta, incerc pe cat posibil sa o imbrac eu pe ea, nu ea pe mine :( Imi place sa cred (macar atat, daca n-o fi asa, my bad :))) ca nu hainele ma avantajeaza, eu le avantajez pe ele.. Self confidence..
  • pantaloni de piele - nu mi se potriveste deloc materialul si nici nu cred ca ma avantajeaza in vreun fel. Insa am vazut o gramada de combinatii dragute la cateva fete si nu pot sa spun ca-mi displac total. Insa eu nu i-as purta :D
  • o culoare de par prea puternica. Portocaliu? Fuchsia? Rosu aprins? Cu cat arata mai naturala culoarea parului, cu atat mai bine. Sa vezi un/o artist/a cu o culoare din asta.. puternica, mi se pare ok, pana la urma, asta e meseria lor, trebuie sa faca show, ma refer la cantareti/e de exemplu. Dar an averege girl cu parul colorat asa? Si pana la urma, daca as avea parul portocaliu, si m-as decide sa ma imbrac in verde, as putea fi considerata elf? :)) Stiti voi, ajutoarele lui Mos Craciun haha that would be funny though :D not!
  • tricouri imprimate cu artisti - whaaat? I hate them :| Poate as accepta doar daca ar avea un model mai special, I don't know. Si e valabil si la tricourile cu imprimeuri cu Dracula, tari straine, orase vizitate sau fel de fel de obiective turistice :)) In casa e ok, dar pe strada.. :|
  • geaca de fas - what the... :| La munte only.
  • jeans evazati - stiu stiu ce-o sa spuneti. "A revenit moda pantalonilor evazati, din anii '90". Poate sa vina si sa revina si sa fie peste tot accesibili, tot n-as purta si tot skinny mi-as cauta. :| Nu-mi plac, nu-mi vin bine, nu, nu si nu.
  • curele cu tinte - I ain't no emo kid, desi recunoooooosc, am purtat :))))
La final am vrut sa scriu pantofi de lac, dar am aruncat un ochi in dulapul cu pantofi si m-am simtit tradata de cele 2 perechi de pumps pe care le detin, de lac :)) Bine, as purta, dar numai la ocazii speciale si numai in combinatii cu haine cat mai "terne", as in, no more sparks. Deja pantofii atrag atentia, iar pe langa ei, daca as purta si un tricou "sclipicios" as fi un reflector pe tocuri. Ew. :)) Dar asta e parerea mea si nu critic, din nou o zic, pe oricine considera ca cele 2 articole "merg" combinate :D

Overall, nu sunt prea multe articole la care nu m-as opri. As mai fi vrut sa scriu de camasile XXL in carouri, sau blugi prea largi, dar m-am gandit bine inainte, si cred ca as putea totusi sa scot macar o tinuta cu articole care in mod normal nu mi s-ar potrivi. Again, nu ma pricep eu la moda intr-atat incat sa-mi iasa mereu, dar macar un ochi din 2 il am si eu estetic :)))

Dau tagul mai departe celor care nu l-au facut inca, vreau sa vad ce idei va mai vin si voua, eu sigur am ratat cate ceva pe ici colo.

Va pup!
Take care!
XOXO.