sâmbătă, 5 ianuarie 2013

NOTW: What's new, nudie?

Hey ♥



Daca ma cititi de mult, stiti probabil "obsesia" mea pentru oje nude. Desi detin si cateva nuante de culori vii, nu pot sa nu ma opresc la un stand de oje fara sa admir cel putin o nuanta nude, fie ca au undertone cald (bej) sau rece (roz). Cert e ca va ramane, pentru o lunga perioada de timp, culoarea mea on-the-go pentru unghii.

Inainte de Anul Nou, am trecut prin fata standului Flormar si, chiar daca nu ma mai atrag de mult ojele lor (pentru ca am descoperit Essence intre timp), trebuie sa recunosc ca standul de oje inca ma "striga" cand ma apropii :)) Am aruncat un ochi peste gama Plus Quartz pentru ca predomina nude-ul (daca nu cumva sunt numai nude si ma insel eu) si am ales o oja bej, cu subton roz, fara pic de sclipici, numarul 082 :)

Imi place tare mult, desi din 3 straturi, inca se mai vede partea alba a unghiei, lucru de care sufar chiar si la ojele rosii, in general. Nu ma deranjeaza insa, in 2 straturi, e o nuanta perfecta pentru french si chiar am de gand sa o folosesc intr-un astfel de model. Va las cateva poze sa va arat cum se vede pe unghii :)





Puteti sa-mi trimiteti mailuri pe laurenscaffe(at)ymail(dot)com
Va pup!
XOXO.